Fisk och akvarierelaterade bilder - del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt) -
Kommentar
-
Kommentar
-
Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det skall jag tänka på. Jag tycker mycket om just den posen på bilden och är forfarande lite begränsad av gamla kameran... Jag gillar när fisken tittar in i kameranSenast redigerad av Mattias777; 25 March 2008, 19:18.Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Tror du kan gå Wilhelms linje. Härlig växt vi har och hoppas att du också får posta en sådan bild nån gång.
Mvh NiklasMina ciklider: Guianacara cf. owroewefi (Creek Margot), Guianacara stergiosi, Krobia xinguensis, Nanochromis parilus, Pelvicachromis silviae och Tahuantinsuyoa macantzatza.Kommentar
-
Jag har inget knep och tycker inte heller att jag har speciellt "gröna fingrar" eller så. Min växtgödning tog slut i januari och har inte köpt nytt än. Näckrosen kom i början på mars, så det skulle väl i så fall vara näringsfattigare vatten.
Tror du kan gå Wilhelms linje. Härlig växt vi har och hoppas att du också får posta en sådan bild nån gång.
Mvh NiklasMvh FredrikKommentar
-
-
fruktansvärt rena linjer på den, det har jag aldrig sett förut på en multis, de brukar vara mera spräckliga linjer, dessutom väldigt få linjer, måste vara från nån annan fångsplats än vanligt.....Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Felix redtailmalenmvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar