Fisk och akvarierelaterade bilder - del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Tacka dem som bevarat arterna, exempelvis Axel Böhner i Tyskland och även Kent i Nol samt även universiteten. Men god tillgång vet i tusan om det är, det är detektivarbete att få tag på fisk.
Se till att få tag på redfin piebald för den har dött ut här i Europa. Pga att hanarna hade glömt bort hur man gör när man leker(antagligen inavel)Patrick ErikssonKommentar
-
Tacka dem som bevarat arterna, exempelvis Axel Böhner i Tyskland och även Kent i Nol samt även universiteten. Men god tillgång vet i tusan om det är, det är detektivarbete att få tag på fisk.
Se till att få tag på redfin piebald för den har dött ut här i Europa. Pga att hanarna hade glömt bort hur man gör när man leker(antagligen inavel)Kommentar
-
Dom är ju bedårande vackra. Är de så snygga i verkligheten också eller får dom en extra boost på dina foton med blixt? Vissa firrar har ju en förmåga att svara väldigt bra på blixt och man hittar färger man aldrig tidigare sett.Mvh
Peter FredrikssonKommentar
-
Va'!? Som lambordoi där honorna blir mer eller mindre sterila "låtsashanar" eller menar du funktionella hanar som hos Crenicara?Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Huntern ser verkligen ut sådär när den är i lektagen. Jag satt just och tittade på dom och när hanarna spänner upp sig så bländas man nästan av ryggfenan. Men som sagt, när dom inte leker så ser dom väl litet tråkiga ut, men det uppvägs av deras mycket intressanta beteende.Patrick ErikssonKommentar
-
-
Kommentar
-
Vet inte om det är det som är problemet. Vet att Kent vände på den ena av mina hanar iaf.Kommentar
-
Gissa fisken...
,,,,,"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
-
Kommentar
-
Nu postar jag inte igen bara för att jag vill se min avatar två gånger på raken, utan för att jag har så jäkla mycket bilder på hårdisken som bara tar upp plats utan att nån ser dom.
1, 2 - Callochromis macrops "Ndole" hane
3 - Tuggande Callochromis macrops "Ndole" hona - dag 13
4 - Enantiopus sp. "Kilesa"Patrick ErikssonKommentar
-
Kommentar
-
Patric.... Äckligt bra bilder!Kommentar
Kommentar