Fisk och akvarierelaterade bilder - del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Så här ser vuxen och yngel ut (kassa bilder, men de är sanslöst skygga och svårfotade så det får baske mig duga!!)Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
1. En Aulonocara Stuartgranti Maleri på 5 cm visar endel färg redan
2. En Otopharynx Lithobates Zimbabwe som ja hoppas kommer visa mer än en snygg gul bläs
3. Ett par Protomelas Taeniolatus honor=)Kommentar
-
-
Kommentar
-
Hörrni, nu får ni allt dra lite i "Smart sharpen"-bromsen väl? Fotona ser mycket bättre ut om man inte tar i allt för mycket med effekter.Tony EnglundKommentar
-
Kommentar
-
Här är en vacker bråkstake Psedotropheus sp Polit. Krukan e hans o bara hans. Ansistrusmalarna vill gärna para sig i krukan men polit hannen motar artigt bort dom ifrån hans sängkammareKommentar
-
Försökte beskära bilden men upplever att skärpan blir sämre då? Fast vid uppladdning här ser det ut som tvärt omSenast redigerad av Mattias777; 23 January 2008, 16:02.Kommentar
-
Håller på o försöker lära mig kameran Ursäkta min iver. Slänger ut en till bild som jag tycker blev bättre än den förra Polit är defenetift en av mina favoriter, lättvikare som e tungviktare.Kommentar
-
Polit är även en favorit bland mbunas för mig! Håller den bland topp 5!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Kommentar
-
Stora VF Chilumba-Zebror!! Särskilt den från Katale tycker jag har pondus som ingen annan mbuna kan mäta sig med. Och om banden och ränderna i ansiktet är perfekt så har den det mest grymma utseendet också! Konstigt nog hittar jag ingen via Google! Men den kan väl jämföras med den numer vanligare Maisoni-varianten fast den fr Katale har bredare band samt ett svart band i ryggfenan."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Hur stora var dina när de började leka? Har en hane på 11-12cm och honorna på 8-9cm och de är riktigt feta nu
Lägger väl också upp bilder på L180.Kommentar
Kommentar