Tar en till på en hona.
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Gillar verkligen dina bilder, det finns ett släktskap mellan dina bilder o Deelays bilder tycker jag. Får jag fråga, redigerar du så du får så mörk bakgrund på dina bilder eller?Kommentar
-
Tack. I det här karet har jag målat bakre glaset svart. Just dom här bilderna är väldigt litet redigerade. Den här gången hade jag blixten på stativ ovanför och jag har heltäckande ramp där bara framdelen kan fällas upp så det är besvärligt att få blixten att täcka bakre delen. Bara halva firrarna kom med men det gjorde ju inget i det här falletPatrick ErikssonKommentar
-
Kommentar
-
En icke ciklid den här gången. Tjejen är ju tokig i kampfiskar medans jag själv inte är så inne på dom. Den här måste jag dock erkänna att den var annorlunda och snygg. Har nog aldrig sett en så vit fisk förut. En Betta plakat tror jag bestämt att det är, hane kanske? Importerad ifrån Asien.Patrick ErikssonKommentar
-
En icke ciklid den här gången. Tjejen är ju tokig i kampfiskar medans jag själv inte är så inne på dom. Den här måste jag dock erkänna att den var annorlunda och snygg. Har nog aldrig sett en så vit fisk förut. En Betta plakat tror jag bestämt att det är, hane kanske? Importerad ifrån Asien.
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Den var udda och otroligt vit - helt sant. Aldrig sett någon sådan variant förut. Klart grann!! Betta är det ju givetvis, men förmodligen en B. splendens. Plakat har jag för mig att de kallar alla Bettas för borta i Asien. Har inte hört talas om att det skulle finnas någon Betta med artnamnet plakat. Kan vara svårt med könsbestämningen på odlingsvarianter om man enbart ser en enda fisk, men jag tippar också på en hanne pga längden på bröstfenorna.
Hilsen,
PPatrick ErikssonKommentar
-
Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
-
En icke ciklid den här gången. Tjejen är ju tokig i kampfiskar medans jag själv inte är så inne på dom. Den här måste jag dock erkänna att den var annorlunda och snygg. Har nog aldrig sett en så vit fisk förut. En Betta plakat tror jag bestämt att det är, hane kanske? Importerad ifrån Asien.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Lutt... visa mr Flowerhorn ist!Kommentar
-
En icke ciklid den här gången. Tjejen är ju tokig i kampfiskar medans jag själv inte är så inne på dom. Den här måste jag dock erkänna att den var annorlunda och snygg. Har nog aldrig sett en så vit fisk förut. En Betta plakat tror jag bestämt att det är, hane kanske? Importerad ifrån Asien.Kommentar
-
tog en bild på mina hästnos yngel som har börgat ta revir och uppvakter varandra en del tom. de är 4cm+ (T.Irsacae Kiku) Nu är de lite ljusare pga blixten samt ljust underlag. De är mer blå prickiga ja mer blå över lag i verkligheten.Senast redigerad av Falköping Andreas; 06 January 2008, 01:09.Kommentar
Kommentar