Fisk och akvarierelaterade bilder - del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
drd..... Ruggigt bra bilder!!!! blir ju sugen själv på å fota lite
deelay... *A. stuart granti maleri Chidunga -bilden* Fy fan rent ut sagt, de va en bild i min smak!
Själv fick man brev från Canon idag, en liten nyårspresent, Liten "fick" - Canon-AlmanackaKommentar
-
Fotade en Vieja Regani precis
Funderar på å sälja mitt Sigma 150/2,8 macro... mitt 300/2,8 med mellanringar duger gott
(oredigerad, direkt från kameran)Kommentar
-
En delfin me då...Kommentar
-
FlowerhornhanenKommentar
-
Laesk
Delfinbild 2, så kollar man vid läpparna och ögat så gnistrar det så där dyrt o fint där, perfekt.Kommentar
-
Jag ryser när jag ser dina bilder på delfinen laesk...
Lägger upp en halvdan bild på lite golden lek (får sänka nivån igen så vi vanliga vågar posta). Hade tre honor som tuggade tills idag då alla tre spottade inom två timmar. Är detta medveten taktik tror ni eller bara en slump?Mvh
Peter FredrikssonKommentar
-
Halvdan bild? Den här gillar jag. Du skulle hukat dig lite mer när du tagit bilden bara, då hade det varit kanon. Kul att se lite beteende och omgivning på bilderna.Mvh
RobinKommentar
-
Lägger upp en halvdan bild på lite golden lek (får sänka nivån igen så vi vanliga vågar posta). Hade tre honor som tuggade tills idag då alla tre spottade inom två timmar. Är detta medveten taktik tror ni eller bara en slump?
Din bild är ju kanon på goldenleken, nu sänker jag rejält istället med mobilkameran.........
med en underbart vacker foai, som precis färgade av när kortet togs, och en singelhanne av Xenotilapia ochrogenys mzuri snygg firre en L. speciosus bakom, och ett gäng hungriga altifronsMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Lägger upp en halvdan bild på lite golden lek (får sänka nivån igen så vi vanliga vågar posta). Hade tre honor som tuggade tills idag då alla tre spottade inom två timmar. Är detta medveten taktik tror ni eller bara en slump?To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Lite småfisk, Lamprologus stappersi. Först en hane som kikar up ur sin algbeklädda snäcka. Sedan en ärrad hane med honan ovanpå som kikar fram ur mörkret.Patrick ErikssonKommentar
-
-
-
Kommentar
Kommentar