3 st hanar av Haplochromis sp."red back scraper" leker med en hona. Men hon synns inte på bilden.
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jag har länge undrat vilken art i ett av mina akvarier det är som äter upp äppelsnäckorna i det karet. Idag hittade jag en halvdöd snäcka i ett annat kar, så då tänkte jag att jag skulle kolla vem boven i dramat var. Det visade sig fort att det var mina Hemichromis lifalili som åt snäckor. Så har någon undrat vad de äter i naturen, är snäckor ett rätt troligt svar.
Jag har bara två honor därav den dåliga färgen på dem. De visar sig bara i sina finaste färger ibland.Kommentar
-
Trevligt att veta att de käkar snäckor. Ska testa och se om mina H. sp. "Bengui" gör det också. Har några kar där jag vill bli av med snäckorna.
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Jalo
Hade inget att göra då jag håller på att tvätta sand till mitt nya kar så här kommer lite nya foto på mina Jalo ungdjur som börjar färga fint nu. Har 3 hanar i gruppen varav 2 börjar mäta sina krafter med varandra och den 3e har innsett att den inte har något att hämta och e silvrig som en honaPetrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Hade inget att göra då jag håller på att tvätta sand till mitt nya kar så här kommer lite nya foto på mina Jalo ungdjur som börjar färga fint nu. Har 3 hanar i gruppen varav 2 börjar mäta sina krafter med varandra och den 3e har innsett att den inte har något att hämta och e silvrig som en honaKommentar
-
???
tackar tackar E nöjd själva med dom, även om jag e en troffegalning....
Har ett foto som jag vill att ni kollar nogare på....
Är 2 firar på det , kan ni säga vilka?Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
jag fattade skämtet bara en passning tillbaka,, lite som du sa i ett tidigare inlägg att jag skulle få skugga under mina firrar vilket jag lyckats med på det fotot.. Köpte en extern blixt, en speedlite 420 men tycker det e svårt att få till fotona med den, vad har du för tipps?Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
jag fattade skämtet bara en passning tillbaka,, lite som du sa i ett tidigare inlägg att jag skulle få skugga under mina firrar vilket jag lyckats med på det fotot.. Köpte en extern blixt, en speedlite 420 men tycker det e svårt att få till fotona med den, vad har du för tipps?
Själv har jag börjat precis och använda mig av blixt och det klart det öppnar sig nya möjligheter samtidigt som det förutsätter nya inställningar.3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
Kommentar