Fisk och akvarierelaterade bilder - del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Då e det inte dom.... ota har haft dessa längre än så.. Skall du ha petrissar igen???Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Lite foto från malmöhus museum.
livingstone
demasoni
malawikaret
hungrig!!!
Och här e midagen!!!!!
Senast redigerad av Oden70; 02 April 2008, 22:56.Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Kommer lite foto på Petrochromis Ikola och en A. Fierfish. Så håll till godo
Fierfish
http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1icLCSKommentar
-
Bild 1: Lekande Xystichromis sp. "Dayglow" - honan med ägg i munnen i nedre hörnet.
Bild 2: En ung Ptyochromis sp. "Hippo Point Salmon"Patrick ErikssonKommentar
-
-
Snyggt malawiakvarium det där. Tur att de inte har slängt i för mycket fisk nu ser det ganska naturligt. I endel stora burkar jag sett med malawi har det varit så mycket fisk att akvariet blir ointressant.Kommentar
-
tömt det , renoverat det och kaserat ett på tusen firrar!! Massor av blandningar och det var rena fisk soppan!!! saknar bara lite mer mbunor i den klippiga delen av karet!!Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Det var kolmården, danmarks akvarium bla sen har jag sett en massa bilder på kar fullt med malawis. Ja några klipplevande mbunas hade gjort sig bra där.Kommentar
-
Mer
Här kommer ett par foto till från Malmöhus museum, en piraya och ett i mina ögon grymt inrett kar..Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Snygga bilder. Ser ut som den pirayan har ätit en o annan fisk för mycket Ser ut som gammelfarfar fisk... Karet e supersnyggt tycker jag med, saknar nåt grönt nånstans bara.Senast redigerad av Mattias777; 04 April 2008, 00:05.Kommentar
-
Tror han ätigt alla blandras malawi som dom tog upp från malawitanken när den renoverades..Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
Kommentar