Fisk och akvarierelaterade bilder - del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
-
snygga bilder, jag har aldrig gillat mörtmalawis, men efter dina bilder ibland så vete f-n......vad är tricket mycket ljus + macro eller?
snygga fuellebornis oxå, även om jag tidigare sa att jag gillar orginalet bäst.....Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
[QUOTE=cichlids4fun;727969]Tja Delay.
snygga bilder, jag har aldrig gillat mörtmalawis, men efter dina bilder ibland så vete f-n......vad är tricket mycket ljus + macro eller?
QUOTE]
Tricket - fin fisk3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
En helhets bild på min halvfärdiga burk hemma, snart blir tid att göra klart som tur är.Kommentar
-
Ser nice ut!
Vad har du för fisk i karet?
MvhKommentar
-
-
[QUOTE=Johan F;727976]
nu vad det ju inte fisken utan fotorna jag menade som du säkert förstod, fina firrar har jag gott fina foton är det sämre med......
har dock aldrig sett någon sån mört så fin i någon affär........_Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
[QUOTE=cichlids4fun;728014]
Cutekid.
whitelips
fuelleborni katale
aulonocara maleri chidunga
O. lithobates
P. taeniolatus Namalenje
Det är dessa som simmar hemma nu sedan en tid.Kommentar
-
Ingen fiskbild och räkorna syns inte heller. Men det är mitt nyaste akvarium och det är inte tomt! Lite för platt kanske men duger som ölhylla!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Röd tigerlotusblommaMina ciklider: Guianacara cf. owroewefi (Creek Margot), Guianacara stergiosi, Krobia xinguensis, Nanochromis parilus, Pelvicachromis silviae och Tahuantinsuyoa macantzatza.Kommentar
-
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Den är lite överdrivet stor för att vara brichardi, ungefär 10-11 cm, enligt guiden om tanganyikaciklider ska den bara bli 7 cm... Jag har ju misstankar om att det skulle kunna vara en vittatus annars, då det stämmer in bättre med storleken.MVHKommentar
Kommentar