tog en ny halvkass med mobilen på malen ingen som har en aning?
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
några tangisar me mobilen.
1,2 jul. transcriptus kissi med yngel
3. mzuri nånting....
4. Nybörjarscalarer 1:a lek frissimmande ovanför krukan nylagda ägg på sidan och oskarp moder till högerMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Kommentar
-
Nu blir jag osäker på om det verkligen är L180 jag har - mina vuxna har inte det vita i stjärtfenan som dina har. Är du 100 på att du har L180? I den sizen dina är så borde de vara fullt lekmogna. Mina är inte särdeles stora, hannarna runt 10 cm och honorna något mindre. Om vi nu har samma arter - kanske dina blir större som fullvuxna? L-nummer träsket är jobbigt att traska omkring i...
Hilsen,
P
Men L032, L100, L180 och L182 är väl ganska snarlika varandra.
Jag överdrev min storlek också mätte dem idag, den minsta honan var 6cm SL alltså ca 8cm TL hanen är runt 8-8,5cm SL så 10cm totalt.
Jag kommer inte ihåg om det är L180 eller om det är L032 som blir ganska stora.
Mina är iaf inköpta som L180 sen om det är rätt eller inte vet jag inte för Ancistrus-träsket är inte att leka med.
Men cichlids4fun jag tror inte det är Ancistrus leucostictus du har för de har såvitt jag vet aldrig exporterats.Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hejs!
har en liten fråga om Otopharynx litobates.
första kullen som jag tog upp honan på och tömde var ca: 70 stycken yngel varav ca: 50 stycken lever idag.
å till frågan då, jo när börjar dom färga ut eftersom dom största är ca: 4/4.5 cm stora bara å ja tycker dom färgar på bra.tycker detta verkar lite tidigt.
tog några bilder lite snabbt så dom e som dom e samt glömde av att rengöra rutan.(slår mig själv på fingrarna)
//PieterKommentar
-
Hejs!
har en liten fråga om Otopharynx litobates.
första kullen som jag tog upp honan på och tömde var ca: 70 stycken yngel varav ca: 50 stycken lever idag.
å till frågan då, jo när börjar dom färga ut eftersom dom största är ca: 4/4.5 cm stora bara å ja tycker dom färgar på bra.tycker detta verkar lite tidigt.
tog några bilder lite snabbt så dom e som dom e samt glömde av att rengöra rutan.(slår mig själv på fingrarna)
//Pieter
Dom ser friska och välmående ut dom du visar tycker jag.Kommentar
-
tyckte det va lite konstigt eftersom dom vuxna tog det bra tid innan dom färga ut.
jaja skall bli kul å se om man får fram nått fint.
//PieterKommentar
-
föresten, deelay som jag har fattat det så har du en lokal.
detta skulle vara intresant att se med bilder då alltså
eller du kanske har redan postat å så har man missat detta.
//PieterKommentar
-
hittade några bilder som visar vissa delar. Bilderna täcker väl inte hela lokalen men man får ett hum om hur det är iaf.Kommentar
-
man kan inte mer en att beundra er som orkar lägga ner all tid på denna underbara hobby.
//PieterKommentar
Kommentar