Troffetråden 2008 - Del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
ok nu har ja svarat-inget mer vov-snack!heheTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Här är några bilder på mina kasakalawe. De är cirka fem centimeter nu och börjar visa lite färger. Dessvärre har jag en gammal kompaktkamera och är en dålig fotograf.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Tropheus Duboisi halembe, so
-
-
Kommentar
-
katonga är en underbar art, några halvvuxna f-ettor har jag kvar (som vanligt! ångrar att mina vf är borta )Tropheus Duboisi halembe, so
-
Någon som har ett shyst foto på en Muzi att lägga in eller en länk till ett BRA foto?Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Kommentar
-
To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Av dom grupper jag sett live och av bilder jag sett så tycker jag faktiskt att Muzi är som en urblekt regnbåge.
Tycker att du istället för att jaga allt nytt ,Oden70, istället ska satsa på någon av dom gamla hederliga regnbågsarterna som tex Kasanga eller KambwimbaKommentar
-
Kommentar
-
Kul att mina gamla Katongor frodas. Tar nästan för givet att de har fungerat bra och varit fullt friska. Gruppen var utan tvekan den mest problemfria gruppen jag haft.
De var ett par dj-vlar på att leka... dock hade de en tendens att tugga för länge. Vill du ha fram mycket yngel bör du nog hjälpa till med spottningen.//RobertKommentar
-
Kul att mina gamla Katongor frodas. Tar nästan för givet att de har fungerat bra och varit fullt friska. Gruppen var utan tvekan den mest problemfria gruppen jag haft.
De var ett par dj-vlar på att leka... dock hade de en tendens att tugga för länge. Vill du ha fram mycket yngel bör du nog hjälpa till med spottningen.
Och ja honorna verkar inte vilja spotta har en hona i detta nu som e ganska mager antagligen beror det på för mycke tugg/lek då hon verkar hur pigg som helst för övrigt..Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Kommentar
Kommentar