If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
På grund av att det är så mycket gult i bandet. Jag vet inte om det finns andra populationer med gult i bandet. Rätta mig om jag har fel.
Jo de har gult i bandet men att det är mkt gult i bandet det håller jag inte med om. Den nedre har bara gult i ryggen och de är inte jätte breda band så min gissning skulle vara halembe som andra också tror.
offtopic! bra schäfrar är va ja förstått ungefär lika vanligt som vf dubbar, tyvärr..
Då skulle man kunna säga att vi har en hel grupp vf dubbar hemma om vi ska snacka i fisktermer. Råda är nämligen en av de bästa.
Vi letade ett bra tag innan vi fick ställa oss i kö. Efter 1år i kön var det dags för vår tur. Sen att hon är lurvig (som husse) gör inget. Möjligtvis är hon mycket sötare än "vanligt" tecknad schäfer.
Då skulle man kunna säga att vi har en hel grupp vf dubbar hemma om vi ska snacka i fisktermer. Råda är nämligen en av de bästa.
Vi letade ett bra tag innan vi fick ställa oss i kö. Efter 1år i kön var det dags för vår tur. Sen att hon är lurvig (som husse) gör inget. Möjligtvis är hon mycket sötare än "vanligt" tecknad schäfer.
Kommentar