Troffetråden 2008 - Del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
o du vet, alla är glada (försök att hålla dig vaken lite längre i år) annars får vi prata med Q i år åsså gillar henne skarptjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Men klart det hade varit trevligare om flera kunde ta med sina fruar eller sambos.JanneKommentar
-
Kommentar
-
Jo men för oss som gillar troffar kollar bara på den men vissa som inte gillar troffar kollar på annan lektyr och då förefaller sanden vara det man kollar på. som om en viper skulle stå parkerad på en nyasvalterad parkering och då säga o kolla in vilken fin asvalt....
tack för tippsen dockKommentar
-
Jag får väl be om ursäkt för mitt smaklösa skämt. Det var inte alls meningen att trampa Janne på tårna. Jag såg helt enkelt humorn i det och använde det som en röd tråd. Inte för att vara elak på något sätt.
Jag tror dock att Andreas har suttit lite hemma och utforskat vad som händer om man ställer in vissa inställningar olika och det gör mig glad.
Det är sånt som gör dig till en bättre fotograf Andreas. Kanske inte på minuten men i längden. Många bäckar små.Mvh
RobinKommentar
-
Jag får väl be om ursäkt för mitt smaklösa skämt. Det var inte alls meningen att trampa Janne på tårna. Jag såg helt enkelt humorn i det och använde det som en röd tråd. Inte för att vara elak på något sätt.
Jag tror dock att Andreas har suttit lite hemma och utforskat vad som händer om man ställer in vissa inställningar olika och det gör mig glad.
Det är sånt som gör dig till en bättre fotograf Andreas. Kanske inte på minuten men i längden. Många bäckar små.Kommentar
-
Det är sånt som gör dig till en bättre fotograf Andreas. Kanske inte på minuten men i längden. Många bäckar små.Kommentar
-
Kommentar
-
Nu återgå vi till ordningen!
Här en bild på nån troffe jag inte vet namnet på. Herr o fru troffe?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Jag tog även en Kiriza bild på en hane som är en av de dominanta i karet. Han är den enda som inte är full av bit märken på sidan av kroppen med.
Overkligt svårt o få bild på han dock då han far runt i 200 kmh för jämnan.Kommentar
-
Jag försökte fota troffar igår och kan lugnt säga att det är otroligt svårt om man inte känner till deras revir och simturer. Ni är grymma som lyckas!Mvh
RobinKommentar
Kommentar