Troffetråden 2008 - Del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
TY!
Nä, det är F1r från tre olika vf-grupper samt några F2r."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Trodde inte det fanns så många olika vf N´konde grupper i Sverige
Har varit på jakt efter f1 N´konde nu ett tag men inte hitta någon som haft sådanna utan "bara" hittat en massa f1 Musanga .Kommentar
-
Var finns alla dessa F1 Musanga och få tag i? VF kostar ju skjortan och lite till!3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Vad gäller musanga och nkonde så får du nog gå på skatt jackt nere i skåne. där finns iaf yngel på musanga av super kvalité.Kommentar
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Vad jag vet så finns i alla fall N´konde i superkvalitet hos Stiffe och dom har jag sett med egna ögon.
Har oxå hört att det ska finnas Musanga där nere men dom har jag inte sett och då är det inget jag kan rekomendera ännu
Kanske någon av "skåningarna" sett mer än oss pratkvarnar?Kommentar
-
-
-
Nått du sett eller bara hört som vanligt ?
Vad jag vet så finns i alla fall N´konde i superkvalitet hos Stiffe och dom har jag sett med egna ögon.
Har oxå hört att det ska finnas Musanga där nere men dom har jag inte sett och då är det inget jag kan rekomendera ännu
Kanske någon av "skåningarna" sett mer än oss pratkvarnar?
Jag pratade med stiffe i helgen och har sett bilder samt yngel efter hans o de är super. Sedan hade han en polare med sig som har VF musanga som jag sett bilder på och de är bland det finaste i musanga väg jag sett så lägg ner ditt skit snack om att jag aldrig vet vad jag talar om.
Att du sedan katogeriserar mig som en av pratkvarnar som du jusst är, är för mig en förolämpning... Jag har odlat 1000 tals discus och tropheus och mkt mer än så. mitt fisk intresse är sedan min pappa hade affär på 70 talet och har alltid haft ett kar hemma sedan dess fast det gått upp o ner i perioder så vad min kunnskap gällande fisk är så har du ingen aning om det uppenbarligen.Senast redigerad av Falköping Andreas; 30 January 2008, 14:41.Kommentar
-
Bara för att du får dig en "örfil" så behöver du inte ge tillbaka med ett "basebollträ"
Onödig kommentar från Robbe, men rent av olämplig kommentar från digNär man är ute på djupt vatten är det bäst att hålla munnen stängd...
Kommentar
-
Jaja jag tog i men det är inte första ggn han klankar på mig så droppen va rågad kände jag. sedan blir det ju inte bättre när man är inne på 4de veckan med förkyldning, huvudvärk och rethosta samt en slänga av maginfluensa imällan det. Börjar bli trött på detta och jag tålde la inte robbes inlägg så bra. Jag gillade inte hans attityd mot mig helt enkelt och det tog fart i pulsen.Kommentar
-
Kommentar