Troffetråden 2008 - Del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Kommentar
-
ja det röda är på olika ställen men likheten ja menade var att båda har ett mindre område rött på kroppenTropheus Duboisi halembe, so
-
Nkonde
minns inte om jag postat dessa förr..."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Kommentar
-
Livua
...hos "shreek""Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
ja det håller jag med om, men chipimbi är en klassiker ju!hehe, skämtåsido visst finns det objektivt finare red varianter men jag personligen tycker att det kan vara nog så attraktivt ifall en variant har nån liten belyst färg som ex canary cheek.., mina stora favvo troffar är nog Duboisi (white band), annectens, och några brichardi typer..Tropheus Duboisi halembe, so
-
Japp han var och kollade in troffarna! Åker till Falköping snart för en koll av vad som finns i burkarna! Kanske kan ta en sväng förbi dig med??Kommentar
-
Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Inga konstigheter. En ganska så grön mix 30/70 ca med en näve Cichlid Formula i.Som "godis" Aquatic Nature Excel och Tropicals Spirulina-flingor el annat som jag har hemma."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Bra bra
jo skälet till att ja undrar är att ja sett grågula Nkonde, o dina är ju gulgula så att säga.
Ja måste säga att "din" färg är att föredraDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
Kommentar