Troffetråden 2008 - Del 1

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • cf.akvarielagret
    Användare
    • April 2002
    • 5028

Hmm
    Jag söker lite info om Troffar är det någon som vet en tråd om detta ????????
    jag är Ateist
    men Gud talade till mig
    Gud är stor
    jag frågade hur stor ? inget svar
    han kanske behövde låna toaletten

Kommentar

• tezz
      Användare
      • February 2006
      • 1069

Ursprungligen postat av cf.akvarielagret
      Hmm
      Prova på babyboom.nu...

Kommentar

• Oden70
        Användare
        • January 2007
        • 869

Hmm
        Då har du kommigt fel.... Detta e tråden för egen beröm och innbördes beundran!
        Petrochromis is da shit8)8)

Kommentar

• Cutekid
          Användare
          • January 2003
          • 3368

Ursprungligen postat av Oden70
          Sant att du inte skall blandas med oss du e "ju sååå mycket bättre" eller vad e det du säger.. Det du tycker e befogat e inte alltid det som e övriga världens åsikt eller du e allsmäktig, störst, bäst och vakrast eller???
          Har inget med diskutionen om din avatar att göra så blanda in mig med ditt foto e rent befängt... Och att bli nämd i samma mening som dig e fan absurt..
          Men om jag skall vara helt ärlig så e det ditt beslut om vilken avatar du skall ha men.......
          A skit samma, varför ens bry mig om dig....
          Nu får du ge dig. Jag har aldrig på något sätt hävdat att jag är bättre, vackrare, större och alsmäktigare än någon annan här på forumet. Som du själv skriver "Det du tycker e befogat e inte alltid det som e övriga världens åsikt eller du e allsmäktig, störst, bäst och vakrast eller???" så är det din uppfattning om mig. Vad andra tycker och upplever om dig själv eller mig är deras uppfattning. Jag själv har aldrig på något sätt påstått detta eller upplevt detta. Allt jag skriver om tropheus och petrochromis är mina egna erfarenheter som jag har skaffat mig genom åren. Det är upp till vara och en att tycka som man vill. Jag skulle kunna skriva vad jag tycker om dina inlägg och påhopp på andra personer men jag avstår ... det är inte värt att ödsla tid på det.
          Carl

Besök petrochromis.com´s forum:

http://petrochromis.com/phpbb3/

Kommentar

• tezz
            Användare
            • February 2006
            • 1069

Ursprungligen postat av Cutekid
            Nu får du ge dig. Jag har aldrig på något sätt hävdat att jag är bättre, vackrare, större och alsmäktigare än någon annan här på forumet. Som du själv skriver "Det du tycker e befogat e inte alltid det som e övriga världens åsikt eller du e allsmäktig, störst, bäst och vakrast eller???" så är det din uppfattning om mig. Vad andra tycker och upplever om dig själv eller mig är deras uppfattning. Jag själv har aldrig på något sätt påstått detta eller upplevt detta. Allt jag skriver om tropheus och petrochromis är mina egna erfarenheter som jag har skaffat mig genom åren. Det är upp till vara och en att tycka som man vill. Jag skulle kunna skriva vad jag tycker om dina inlägg och påhopp på andra personer men jag avstår ... det är inte värt att ödsla tid på det.
            Vad är det som gör att inte du skulle va med på listan dåbättre än dom övriga

Kommentar

• Cutekid
              Användare
              • January 2003
              • 3368

Ursprungligen postat av tezz
              Vad är det som gör att inte du skulle va med på listan dåbättre än dom övriga
              Bättre än de övriga har jag aldrig sagt men om man har hängt med i de olika trådarna det sista året så har flera av de nämda utövat pajkastning och påhopp i den kalibern som jag ens inte har varit i närheten av.
              Carl

Kommentar

• Oden70
                Användare
                • January 2007
                • 869

Va bra då.... Då e vi av samma åsikt... det du skriver och dom foto du sätter in e ok. men du skriver att jag gör på hopp. det e väl så att det som skrivs på ett forum e kanske inte alltid det som man hade sagt irl,,,
                det är( precis som du vet )inte alltid menat på det sättet som det ser ut, svårare att skriva än att tala irl,...
                Kan alltid tolkas på olika sätt beroende på vad man har för uppfattning om personen i fråga och vi har tydligen inte så höga tankar om varandra. Detta utmynnar i att vad du eller jag än skriver om varandra så kommer vi att tolka det på vårat eget sätt och det vet vi vilket detta e..... Även om det inte var menat på det sätt som vi tolkade det som....
                Petrochromis is da shit8)8)

Kommentar

• tezz
                  Användare
                  • February 2006
                  • 1069

Bättre än de övriga har jag aldrig sagt men om man har hängt med i de olika trådarna det sista året så har flera av de nämda utövat pajkastning och påhopp i den kalibern som jag ens inte har varit i närheten av.
                  Listan handlade väl om vilka som va envisa nog att att inte sluta diskutera inte om vilka som hade rätt eller fel va ohövliga eller hövliga utan dom envisaste och det behöver väll inte vara negativt eller

Kommentar

• cf.akvarielagret
                    Användare
                    • April 2002
                    • 5028

Jag tror att alla saknar dom gamla hederliga Fredagstrådarna
                    själv tycker jag din avatar är cool, ska själv ha en som Stålmannen å då får du stryk ändå
                    en bra avatar ska sticka ut och även vara lite stöddig
                    hmm det är ingen dam som klagat ?

vi ses på Blue ojster bar he he
                    jag är Ateist
                    men Gud talade till mig
                    Gud är stor
                    jag frågade hur stor ? inget svar
                    han kanske behövde låna toaletten

Kommentar

• Robbe
                      Användare
                      • February 2003
                      • 527

Ursprungligen postat av tezz
                      Som denna kanske
                      SHIIIIT JA!!!!!!!! just så.......... hahahahahahaha

Jag bara älskar denna tråd

Kommentar

• Pettap
                        NCS Medlem
                        • January 2005
                        • 1385

Ursprungligen postat av Bright_Blue
                        Tja grabbar, vore det inte coolt o ha ett troffemöte på lämplig plats med: Falköping andreas, cutecid, Malawijanne, oden 70, bmwpower och pettap, ni brukar ju gå loss ganska hårt i denna tråden. Tror det skulle bli intressanta diskussioner grabbar
                        Varför blandar du in mig i det här?
                        4600L http://www.ciklid.org/forum/showthre...nganyikasj%F6n!
                        900L https://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=71480
                        Källaren https://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=71937

Kommentar

• cichlids4fun
                          NCS Medlem
                          • April 2002
                          • 3111

Ursprungligen postat av stiffe
                          Tropheus N´konde
                          mmmm

sluta med dessa bilder abstinensen blir för stor........
                          Mvh
                          Peter

don´t drink water-fish ..... in it!

Kommentar

• Cutekid
                            Användare
                            • January 2003
                            • 3368

Jag tror att alla saknar dom gamla hederliga Fredagstrådarna
                            själv tycker jag din avatar är cool, ska själv ha en som Stålmannen å då får du stryk ändå
                            en bra avatar ska sticka ut och även vara lite stöddig
                            hmm det är ingen dam som klagat ?

vi ses på Blue ojster bar he he
                            Tack CF!
                            Tar du skinnvästen med dig då? Jag vet ett bra ställe i malmö som vi kan besöka i samband med stämman

Mvh
                            Carl

Kommentar

• tezz
                              Användare
                              • February 2006
                              • 1069

Ursprungligen postat av Pettap
                              Varför blandar du in mig i det här?
                              Nej med bara 74 inlägg på alla dom år du varit med är du väll knappast kvalifiserad

Kommentar

• jonre723
                                Användare
                                • October 2004
                                • 439

Härligt att se årstråden flippa ur totalt efter en vecka....
                                Och så är det.
                                /J

Kommentar

Arbetssätt...