Kan upplysa dig om att jag har shorts på mig
Troffetråden 2008 - Del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Jaja alla gör ju som man vill o tycker som man vill. Vill du ha en sån avatar ja ha det då. Jag tycker bara inte den passade som avatar här men det finns kanske andra sider där den passar bättre.Kommentar
-
Varför blir man inte förvånad över debatten om Calles finfina avatar? Och varför blir man lika lite förvånad över att det är just Andreas som inte kan låta bli att läga näsan i blöt?
Om jag fattat saken rätt så håller Calle på med kampsport på fritiden, vid sidan av sitt fiskintresse. Är då inte denna bild mycket talande för vem Calle är som person? Det är väl hela poängen med avatar?
Att Andreas sen "står för sin åsikt" har väl inte så mycket med saken att göra? Trams är vad det är! Om bilden blivit godkänd av ciklid.se så är det väl inget att diskutera?
Om man ska snacka om lämplighet på bilderna så är väl Andreas bild inte speciellt lämplig på ett FISK-furom heller. Den bilden ser ju ut att höra hemma på babyboom.nu...
Calle, du har iallafall min respekt!
Mvh
Björnfisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
Tack Björn! Kul att du förstår bilden.
MvhKommentar
-
Varför blir man inte förvånad över debatten om Calles finfina avatar? Och varför blir man lika lite förvånad över att det är just Andreas som inte kan låta bli att läga näsan i blöt?
Om jag fattat saken rätt så håller Calle på med kampsport på fritiden, vid sidan av sitt fiskintresse. Är då inte denna bild mycket talande för vem Calle är som person? Det är väl hela poängen med avatar?
Att Andreas sen "står för sin åsikt" har väl inte så mycket med saken att göra? Trams är vad det är! Om bilden blivit godkänd av ciklid.se så är det väl inget att diskutera?
Om man ska snacka om lämplighet på bilderna så är väl Andreas bild inte speciellt lämplig på ett FISK-furom heller. Den bilden ser ju ut att höra hemma på babyboom.nu...
Mvh
Björn
Tyvärr så är jag,än så länge,för snål för att betala medlemsavgift annars så skulle jag oxå haft en cool avatar t ex i en brottar trikåKommentar
-
Tja grabbar, vore det inte coolt o ha ett troffemöte på lämplig plats med: Falköping andreas, cutecid, Malawijanne, oden 70, bmwpower och pettap, ni brukar ju gå loss ganska hårt i denna tråden. Tror det skulle bli intressanta diskussioner grabbarKommentar
-
MvhKommentar
-
Kan hålla med dig där Calle det här väl varit befogat tex idag. Det var bara en sjuk/kul tanke jag fick och det var ett skämt, hoppas ingen tog illa upp.
Simma lungt.Kommentar
-
Kommentar
-
Suck
måste jag byta avatar nu jag har inte ens skor på migjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Ja, Christer!
Någon kan ju tolka din bild som att du badar NAKEN med en stackars delfin. Det kan väl aldrig vara OK?fisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
Ursprungligen postat av tezzSom denna kanske
Nåja vill calle ha sin avatar ja låt han ha det då. Fö så har jag min dotter i famnen samt mina yngel baljer i bakgrunden.. det tycker jag är ett sätt för mig o visa vem jag är.
Jag har ju iaf kläder på mig och ser inte ut o vilja döda någon.
Jag tänker inte gå på mer om detta nu utan jag hoppas vi kan ha en trevlig konversation i ett fantastiskt forum där man kan få tipps och ideer.Senast redigerad av Falköping Andreas; 09 January 2008, 23:22.Kommentar
-
Kommentar
-
Gå loss hårt i denna tråd??? Är sällan online nu för tiden och har jag gått på hårt så har det inte varit obefogat. Att dra in mig bland de andra grapparna du räknar upp är inte speciellt rättvist då jag tycker att de andra ligger på en helt annan nivå. Thats my 50 cent
Mvh
Har inget med diskutionen om din avatar att göra så blanda in mig med ditt foto e rent befängt... Och att bli nämd i samma mening som dig e fan absurt..
Men om jag skall vara helt ärlig så e det ditt beslut om vilken avatar du skall ha men.......
A skit samma, varför ens bry mig om dig....Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Mvh
BjörnPetrochromis is da shit8)8)Kommentar
Kommentar