Tack för erbjudandet men jag håller mig till de jag skall hämta senare.
Troffetråden 2008 - Del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Dåligt med bilder nu .....
Familjen canary cheek samladKommentar
-
[QUOTE=Cutekid;716836]Dåligt med bilder nu .....
Familjen canary cheek samlad[/QUOTE
ser att du fått yngel-kul! , har du även yngel från dina andra tropheus-grupper?Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Vid vilken storlek kan troffar leka? Jag har en bärnsten som bara är 5cm lång som tuggar! Det blir väl förmodligen ingenting. Det skulle vara kul att se era kar ur helhetsbild eftersom jag strax skall dra igång mitt 720 med Black Bemba. Så man kunde få lite inspiration.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Vid vilken storlek kan troffar leka? Jag har en bärnsten som bara är 5cm lång som tuggar! Det blir väl förmodligen ingenting. Det skulle vara kul att se era kar ur helhetsbild eftersom jag strax skall dra igång mitt 720 med Black Bemba. Så man kunde få lite inspiration.Kommentar
-
Kommentar
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Vid vilken storlek kan troffar leka? Jag har en bärnsten som bara är 5cm lång som tuggar! Det blir väl förmodligen ingenting. Det skulle vara kul att se era kar ur helhetsbild eftersom jag strax skall dra igång mitt 720 med Black Bemba. Så man kunde få lite inspiration.Kommentar
-
Musanga Yellow
Införskaffade mig en fin vf-grupp Musanga Yellow på 21 st djur. Lite kul och se hur dom verkligen livar upp burken.3000 liter med Tropheus
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus Moorii Kapampa
-
?????
E det någon här som har tpps om vart man kan hitta Tropheus Kala yellow skulle jag vara tacksam....Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Kommentar
-
Ilangi är forfarande intressant och din kontakt har jag en dialog med, men utmaningen är frakten, så vi får se.......om det blir någon Ilangi snart eller om jag får skjuta fram det några månader.3000 liter med Tropheus
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus Moorii Kapampa
-
-
-
Samliv
Har ett kar med ett 30-tal körsbär. det pågår ständigt "lek" i karet, men väldigt ofta så verkar leken vara rent "samliv" dvs honan släpper inga ägg som befruktas men i övrigt leker dom som vanligt.
Är detta ett vanligt fenomen? Är det speciellt för troffar? (har inte sett det hos dom andra ciklider jag har/haft)När man är ute på djupt vatten är det bäst att hålla munnen stängd...
Kommentar
Kommentar