Troffetråden 2008 - Del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Javisst betyder det att den inte är VF men det finns flera som påstår sig ha tagit fram denna fisk... Dom kommer från dammarna i Burundi där som sammlats från sjön först enligt Brichard så då blir det svårt för tyskarna att ha "tagit fram" denna fisk...
Falköping Andreas
Javisst är det så... =)Senast redigerad av deelay; 01 February 2008, 23:11.Kommentar
-
Javisst betyder det att den inte är VF men det finns flera som påstår sig ha tagit fram denna fisk... Dom kommer från dammarna i Burundi där som sammlats från sjön först enligt Brichard så då blir det svårt för tyskarna att ha "tagit fram" denna fisk...
Falköping Andreas
Javisst är det så... =)Kommentar
-
Eller att någon har sagt till dig att den är f1.JanneKommentar
-
Fisk som ser bra ut och med en varierande genbank. Jag har inget emot VF, eller f1. Personligen känns det lite roligare och ha en VF grupp framför en odlad av samma kvalite. Dock har jag flera odlade grupper men det viktiga är att de ser bra ut och är friska.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Lite speciella bembor som en god vän till mig har dragit upp. De är verkligen röda över hela kroppen, bara stjärten som är svart och resten rött. Tyvärr blev de väldigt skrajja när jag skulle fota dem varav de ser lite gråa ut. Bland de snyggaste bembor jag har sett.Kommentar
Kommentar