Troffetråden 2008 - Del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ja man får gissa att den toga bort pga innehållet. För med tanke på att det var ett självporträtt så bör du haft upphovsrätten till bilden, eller?Kommentar
-
Kommentar
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
tack för svaret calle. det ser ut att bli en del troffar iaf.
Garva ordentligt åt tezz ironi i sitt själporträtt mm den bilden var riktigt rolig. jag tror många fick sig ett ordentligt garv iaf.Kommentar
-
Jaha då har man lite kul fisk på ingång då. 18st vuxna bärnsten kasakalawe Bilder kommer om affären blir av.Kommentar
-
-
Min lokala butik har tagit in Dubbar som är ca 3-4 cm.De kostar 69kr/st.Det är väll ett bra pris?Kommentar
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Priset är inte alltid det som man ska kolla på... Att köpa fisk för en billig peng som man sedan drar upp i 10cm efter ett år och man ser att banden inte är som det skall vara på en dubbe utan mer en kil uppe i ryggen eller bara lite gult i ryggen som sedan blir vit neråt är inget kul då man lagt ner mycket tid och omsorg på de små liven. Mitt råd är därför att kolla om du kan få någon info om hur föräldrarna ser ut till dom. Kan du inte det ja då är det ju inte lätt hur du skall göra. Jag köper sällan eller aldrig fisk om jag inte har sett föräldra djuren. Men alla har ju inte den förmånen alltid. Om inte anant så kan det ju va ett bra tillfälle o prova på troffar utan att bli pank. Lycka till.Senast redigerad av Falköping Andreas; 11 January 2008, 23:51.Kommentar
-
Priset är inte alltid det som man ska kolla på... Att köpa fisk för en billig peng som man sedan drar upp i 10cm efter ett år och man ser att banden inte är som det skall vara på en dubbe utan mer en kil uppe i ryggen eller bara lite gult i ryggen som sedan blir vit neråt är inget kul då man lagt ner mycket tid och omsorg på de små liven. Mitt råd är därför att kolla om du kan få någon info om hur föräldrarna ser ut till dom. Kan du inte det ja då är det ju inte lätt hur du skall göra. Jag köper sällan eller aldrig fisk om jag inte har sett föräldra djuren. Men alla har ju inte den förmånen alltid. Om inte anant så kan det ju va ett bra tillfälle o prova på troffar utan att bli pank. Lycka till.Kommentar
-
Kommentar
-
Förstår det till fullo. Ja beslutet är ditt. Jag villle bara göra dig observant.Kommentar
Kommentar