125 st var väldigt bra! Har stora är dina L 7r?
L-malar
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Kan va så, vet inte. Tog dina vägen förbi Borås så kan det stämma. Ett annat par jag hade hamnade i Sthlm. Båda paren lekte regelbundet hos mig.Hur som helst så gav mina stadigt mellan 30-50 yngel/lek. EN gång fick jag över hundra men de klantade jag ihjäl tämligen omgående. Första stadiet för ynglen var mkt svårt för mig(typ Tanganyika-vtn ur kranen).Många kullar med trubbnos som jag fick slänga samt vid slarv med vtnet fick de ibland ballongmage. Men ett 100-tal felfria snyggingar blev det iaf. Roligaste L-malen jag ägt!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Förresten, jag såg mina L205 samtidigt i veckan. Innan har jag trott att fördelningen var 0+3. Jag insåg nu till min stora glädje att fördelningen är 1+2. Eventuellt kan det bli ett odlingsförsök i höst. Men utan osmosvatten kanske det blir svårt.
/JockeKommentar
-
[QUOTE=ozric;740302]Kan va så, vet inte. Tog dina vägen förbi Borås så kan det stämma.QUOTE]
Det stämmer precis det där.....köpte dom av Cheddo + en hel del av hans andra malar när han lade ner. Då kan jag vara glad för en rejäl kull då!!
Håller med dig om att det är mycket fina malar det där. Men min favorit är nog ändå mina Pseudohemiodon apithanos måste jag säga."Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Wow Ola, det var lite yngel. Grattis!Kommentar
-
Har inte de exakta värderna i huvudet (är hos syrran i Oskarshamn nu). Men det är hyffsat mjukt vatten, typ 3-4. Men jag har värderna uppskrivna hemma. Ingen idé att försöka sätta dem till lek om det definitivt inte kommer att fungera. Jag återkommer med lite värden om några dagar så får vi se vad ni säker.
/JockeKommentar
-
Kommentar
-
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar