L-malar
Kollaps
X
-
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Annars så har ju tyskarna några böcker.Kommentar
-
Fick tips om Ingo Siedels bok welse atlas 1!!
Den skall vara riktigt bra med skötsel av yngel och allt..
Finns på engelska och tyskaKommentar
-
Jag hittade min hos Cichlidecenter för 395:-DKR (ca 510:-SEK). Kanonpris!"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Lite info om den.Mvh Mikael SchöllinKommentar
-
jag har en tysk......byter den gärna mot en engelsk men den är säkert 4 år gammal
nånstans i bakhuvet finns det att det kanske är en 2:a på g, men vet inte var jag hört detSenast redigerad av cichlids4fun; 30 December 2007, 21:25.Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
-
-
Beast, jag tror att en grupp L199 hade gjort sig fint i ditt discuskar. Som vi pratede i din tråd om det karet. Tänk ett gäng som förökade sig själv bland grotter och rötter
Lutt, var i nere i lagret den dagen, men glömt om där var fler. Man blir så drömmande när man går där nere
Micke Jarhl, den är vackrare i verklighetenKommentar
-
Kommentar
-
Beast, jag tror att en grupp L199 hade gjort sig fint i ditt discuskar. Som vi pratede i din tråd om det karet. Tänk ett gäng som förökade sig själv bland grotter och rötter
Lutt, var i nere i lagret den dagen, men glömt om där var fler. Man blir så drömmande när man går där nere
Micke Jarhl, den är vackrare i verklighetenMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar