Sista chansen fram till 23:59. Fortfarande få bidrag inför septembertävlingen
Fototävling 2008
Kollaps
X
-
-
-
Nu finns augusti månads resultat härSenast redigerad av Joakim Draktoft; 02 September 2008, 16:27.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
-
Nu återstår 7 dagar kvar för att rösta och skicka in bidrag
Än så länge 52 st som röstat hittills.
För inskick till tävlingen så är det nu endast 2 deltävlingar kvar innan den stora finalen.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Nu återstår 2+ dagar kvar för att rösta och skicka in bidrag
Än så länge 64 st som röstat hittills.
Fortfarande få bifdrag inskickade för oktobertävlingenJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
-
Fototävlingen är bara öppen för NCS-medlemmar. Du kan läsa reglerna under tjänster - fototävling.
Du kan däremot vara med och rösta eftersom alla registrerade användare har rösträtt.GuyKommentar
-
-
Då har jag skickat in några foton, men är osäker på om dom kom fram i tid. Någon som kan bekräfta?`"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Kul att du testar din nya kamera.......
När du skickat in ett kort får du bekräftelse på bildskärmen att inskicket gick bra.
Annars kan du om du är inloggad och tittar under Tjänster
» Pågående fototävling
» Skicka in ett foto
» Mina tävlingsbilder
» Påminnelsemail
» Tävlingsregler
» Röstningsregler
» Kommentarsregler
» Vinster
» Admin
se din inskickade bild....
Om du skickar in flera bilder samtidigt så läggs de på varandra och du kan endast se den senaste inskickade.
Den understa bilden går till nästa fototävling och såvidare. Dock en bild per tävling.
Mvh Göranhttp://www.skovdeaf.se/
http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=113642
http://www.skovdefagelklubb.se/Kommentar
-
Kul att du testar din nya kamera.......
När du skickat in ett kort får du bekräftelse på bildskärmen att inskicket gick bra.
Annars kan du om du är inloggad och tittar under Tjänster
» Pågående fototävling
» Skicka in ett foto
» Mina tävlingsbilder
» Påminnelsemail
» Tävlingsregler
» Röstningsregler
» Kommentarsregler
» Vinster
» Admin
se din inskickade bild....
Om du skickar in flera bilder samtidigt så läggs de på varandra och du kan endast se den senaste inskickade.
Den understa bilden går till nästa fototävling och såvidare. Dock en bild per tävling.
Mvh Göran"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Kommentar
-
Sista chansen för inskick ikväll (natt) klockan 23:59.
Fortfarande få bidragJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Nu återstår 15+ dagar kvar för att rösta och skicka in bidrag
Än så länge 47 st som röstat hittills. Tävlingen är just nu mycket jämn med 4 bidrag där det skiljer endast ett fåtal röster. Din röst kan därför bli avgörande. Alla i forumet kan rösta.
För att vara tidigit i månaden så har det kommit in ganska många bidrag. Kan bero på att det är sista chansen att ta en plats i finalen. Missa inte att skicka in !!!Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
Kommentar