Hur i h****te blir man av med den dar "paste option" mappen som dyker upp nar man kopierar nagot i word! Den ar ju i vagen nar man flyttar text inom tabeller tex. Och hur i h****te kan nagon komma pa nagot sa dumt? Vem har nytta av den? Dessa id****r som hittar pa alla dessa finesser sitter sakert aldrig med programmen sjalva. Det ackliga gemet ar en befrielse i jamforelse och det gar enkelt att stanga av!
Microsoft word
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
stäng av office assitenten (tror jag), jag valde att inte ens installera den....Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Ja det är Bill Gates tusentals programmerare som sitter där i rökdimmorna och tävlar om vem som kommit på den dummaste grejen som användarna blir förbannade över och tar timmevis tid att få bort.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Officeassistenten ar ju det forsta som flyger all varldens vag (det ar val det dar ackliga gemet?). Jag antar att den heter "urklippshanteraren" pa svenska.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Och just när man trodde att man lärt sig Officepaket så är det dags att uppdatera till Office 2007, där gränsnittet är helt omgjort och filformatet är nytt .Kommentar
-
Det är jättekass med två olika filformat som dessutom inte är bakåtkompatibelt. Som tur är så går det ju spara som det gamla om det ska öppnas i äldre versioner.Mvh
RobinKommentar
-
Har jobbat en hel del i 2007an i drygt ett halvår och tycker den är kanon! en klar förbättring faktiskt.
Filformatet ger ordentligt mycket mindre wordfiler samt att det är säkrare, både vad gäller återskapande av filer och vad filer kan innehålla, filändelsen talar i viss mån om innehållet i fråga om macron ossåvidare.
Sen vill jag nog minnas att det finns en nedladdningsbar uppdatering till åtminstone office 2003 för att kunna öppna .docx.
Tycker fliksystemet i 2007an är kanon, mycket bra!
Mvh JariKommentar
-
Senast redigerad av Micke; 19 December 2007, 23:45.Kommentar
-
Och för er/oss andra som verkligen ogillar nya fliksystemet finns ju alltid detta trevliga add-on:
Tony EnglundKommentar
Kommentar