Läka själen

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Wilhelm
    Användare
    • April 2002
    • 9122

    Läka själen

    Finns det något som är bättre för själen än en nygriljerat julskinkmacka och en källarsval Warsteiner?


    Bilden:
    Att sitta framför akvarierna mitt i natten och inte tänka på något annat än hur själen kan läkas när man sitter och tittar på sina fiskar och mumsa i sig en skinkmacka och en god öl, och lyssna på denna
    Sie hat Mick Jagger vernascht, Eric Clapton, sogar Donald Trump - und jetzt den Präsidenten: Carla Bruni gilt in Frankreich als Femme fatale. Trotzdem sch...
    Senast redigerad av Wilhelm; 19 December 2007, 01:56.
    mvh Wilhelm

    "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


    www.linkopings-akvarieforening.net/
    Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
    www.aquafish.info www.crossbow-crest.se
  • jarinen
    Användare
    • April 2003
    • 1888

    #2
    Hehe, det är ungefär allt som behövs, möjligen hade jag bytt ut örongodiset till "In fiction" med ISIS .


    Mvh Jari

    Kommentar

    • figge
      Användare
      • July 2004
      • 112

      #3
      Låter som en perfekt sysselsättning under julledigheten

      Kommentar

      • StefanL
        Användare
        • August 2002
        • 10784

        #4
        Underbart Wilhelm....det där är livet...hua vilken känsla man får av ditt foto...avkoppling både för sinne och själ...nästan t o m av att bara titta på fotot!
        Senast redigerad av StefanL; 19 December 2007, 13:19.

        Kommentar

        • Pejan
          Användare
          • May 2005
          • 204

          #5
          Så ska det se ut

          Kommentar

          • malawijanne
            Banned
            • November 2005
            • 3217

            #6
            Ursprungligen postat av Wilhelm
            Finns det något som är bättre för själen än en nygriljerat julskinkmacka och en källarsval Warsteiner?


            Bilden:
            Att sitta framför akvarierna mitt i natten och inte tänka på något annat än hur själen kan läkas när man sitter och tittar på sina fiskar och mumsa i sig en skinkmacka och en god öl, och lyssna på denna
            http://www.stern.de/lifestyle/leute/...st/605639.html
            Ja det kanske skulle vara att hälla upp en Stockolm 7,2 iskall nästan neråt 2grader plus, efter att ha suttit i en bastu, riktigt varm.
            Och sedan kolla på en harmonisk troffegrupp, lite eftersvettning.
            Det känns helt okej och självklart lyssna på lite Smokie.Janne

            Kommentar

            • Micke Jarhl
              Användare
              • April 2002
              • 2277

              #7
              Ursprungligen postat av Wilhelm
              Finns det något som är bättre för själen än en nygriljerat julskinkmacka och en källarsval Warsteiner?


              Bilden:
              Att sitta framför akvarierna mitt i natten och inte tänka på något annat än hur själen kan läkas när man sitter och tittar på sina fiskar och mumsa i sig en skinkmacka och en god öl, och lyssna på denna
              http://www.stern.de/lifestyle/leute/...st/605639.html
              Tummen upp på det inlägget Wilhelm .Godjul
              Micke Jarhl Med akvarium!

              Kommentar

              • keno
                Användare
                • October 2006
                • 119

                #8
                Måste haka på Wilhelm, fiskar kräva dessa drycker? Det tycker jag! Har man färgstarka fiskar måste man dricka något färgstarkt också framför allt nu när det blir låååång helg! Det är härligt att du verkar vara en riktig livsnjutare Wilhelm, God Jul på er alla

                Wilhelm, kul med My och Frasse, våra katter heter så!

                Skulle ha lagt in ett par bilder också, men får tydligen inte posta bifogade filer längre?

                Kommentar

                Arbetssätt...