Nols Ciklidhobby 17/12 kl. 19:00 – Månadsmöte

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tony
    Användare
    • April 2002
    • 4594

    #31
    Ursprungligen postat av Christian Alfredsson
    Inga foton?
    Hade kameran med mig, men orkade inte knö för att fota.
    Tony Englund

    Kommentar

    • malawijanne
      Banned
      • November 2005
      • 3217

      #32
      Ja nu var det ett tag sen jag var med på något möte.
      Men det var jättetrevligt, klart det blir ju alltid prat om forumet, varför den skriver si och en annan skriver så.
      Samtidigt är det skoj att träffa gubbarna bakom avatarerna.
      Sedan att Kent hade 20% rabatt och baljorna var som vanligt knökfulla, det är ju aldrig fel.

      Ja sedan måste jag nämna, OLa som förhoppningsvis kände sig välkommen, jag menar han är ju stockholmare, sedan att han måste ta vägen om London för att fatta att Göteborg, det är den enda stad man kan bo i, ja det är en lång omväg.Janne

      Kommentar

      • Falköping Andreas
        Användare
        • February 2006
        • 1214

        #33
        Ja tackar även jag för den goda glöggen samt alla som var där för en lyckad kväll hos Kent. ett par inköp av T.Irsacae (kigoma) blev det iaf med hem.
        http://www.skovdeaf.se/

        Kommentar

        • Ola Svensson
          Användare
          • April 2002
          • 14633

          #34
          Jag kande mig mycket valkommen men jag kommer ju fran Västervik, inte Stockholm
          Med vänliga hälsningar

          Ola

          Kommentar

          • Byttorp
            Användare
            • November 2003
            • 1585

            #35
            Ursprungligen postat av Ola Svensson
            Jag kande mig mycket valkommen men jag kommer ju fran Västervik, inte Stockholm
            hehe, du är lika välkommen för det, ja nästan ännu mer då faktiskt För Janne så är ju dessutom allt öster om Jönköping = STH så.....
            Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
            Ordförande GCG

            Kommentar

            • Bright_Blue
              NCS Medlem
              • June 2004
              • 1582

              #36
              Att kalla att Kalmar = Sthlm ser jag som en grov förolämpning Snacka om att man har köpabstinens och är sugen och dra en runda till Nol men funderar på en utlandsresa istället. Vad säger ni, akvariefisk eller utlandet?

              Kommentar

              • endymion

                #37
                Ursprungligen postat av Bright_Blue
                Att kalla att Kalmar = Sthlm ser jag som en grov förolämpning Snacka om att man har köpabstinens och är sugen och dra en runda till Nol men funderar på en utlandsresa istället. Vad säger ni, akvariefisk eller utlandet?
                Åk till utlandet och fånga fisk själv, så slipper du välja.

                Kommentar

                Arbetssätt...