Nols Ciklidhobby 17/12 kl. 19:00 – Månadsmöte
Kollaps
X
-
-
Ojdå, vad man var populär idag då
Jag har nog fortfarande plats i bilen. Det är jag, ola s, magnus, crenicichla och hagge. Det blir alltså fullt i bilen, men ni är väl tunnisar allihopa? höhöhöhTony EnglundKommentar
-
Det får vi hoppas att dom andra är....Ola ser ju iaf tunn utNär skall vi vara hos dig då? Vem är Hagge?
Vart hämtar jag upp dig Cren?Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Ni som ska dit får gärna fota den nya L. fuelleborni M/Caten. Det står på lagerlistan att den är från en ny fångstplats och jag vill gärna se den.Kommentar
-
Haha tunnisar får ni vara själva
Ja eftersom du bor på Byttorp och jag bor vid busstorget så skulle du kuna hämta mig på Ribbingsgatan 19.
Vilken tid?MVH
KristoferKommentar
-
Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Magnus och creni-boråsarn, pusslar ni ihop er och gör er redo för take-off vid 17.50 från mig?Tony EnglundKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tack för att trevligt första möte, jag kände mig som hemma trots att jag inte hade träffat en enda av er tidigare!
Vi ses i JanuariMVH
KristoferKommentar
-
Tack också från Tjörn - kände några lite,lite innan och fick träffa några fler nu. Trevligt med sammankomster där man bara kan gotta sig i akvariesnack - det frustrerande var dock att jag inte har plats så jag kunde hänga på när fler ochfler kom med nyhåvade i påsar...
Men det blir bättre en annan gång - tack för detta, vi ses i januari.
God Jul allesamman!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar