Nols Ciklidhobby 17/12 kl. 19:00 – Månadsmöte
Kollaps
X
-
-
Ojdå, vad man var populär idag då
Jag har nog fortfarande plats i bilen. Det är jag, ola s, magnus, crenicichla och hagge. Det blir alltså fullt i bilen, men ni är väl tunnisar allihopa? höhöhöhTony EnglundKommentar
-
Det får vi hoppas att dom andra är....Ola ser ju iaf tunn ut När skall vi vara hos dig då? Vem är Hagge?
Vart hämtar jag upp dig Cren?Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Ni som ska dit får gärna fota den nya L. fuelleborni M/Caten. Det står på lagerlistan att den är från en ny fångstplats och jag vill gärna se den.Kommentar
-
Haha tunnisar får ni vara själva
Ja eftersom du bor på Byttorp och jag bor vid busstorget så skulle du kuna hämta mig på Ribbingsgatan 19.
Vilken tid?MVH
KristoferKommentar
-
Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Magnus och creni-boråsarn, pusslar ni ihop er och gör er redo för take-off vid 17.50 från mig?Tony EnglundKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tack för att trevligt första möte, jag kände mig som hemma trots att jag inte hade träffat en enda av er tidigare!
Vi ses i JanuariMVH
KristoferKommentar
-
Tack också från Tjörn - kände några lite,lite innan och fick träffa några fler nu. Trevligt med sammankomster där man bara kan gotta sig i akvariesnack - det frustrerande var dock att jag inte har plats så jag kunde hänga på när fler ochfler kom med nyhåvade i påsar...
Men det blir bättre en annan gång - tack för detta, vi ses i januari.
God Jul allesamman!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar