En pall julklappar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • joe
    Användare
    • June 2006
    • 1451

    #16
    OK - jag / eller han återkommer. Tackar!!
    MVH - joe

    Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!

    Kommentar

    • Ove Planstedt
      NCS Medlem
      • May 2006
      • 1816

      #17
      Julklapp

      Så där ja, då har man varit till farbror Jultomten och plockat åt sig de bästa nr av Ciklidbladet.
      1000 tack Christer

      Ni andra får skynda er innan de tar slut

      Kommentar

      • joe
        Användare
        • June 2006
        • 1451

        #18
        Ursprungligen postat av cf.akvarielagret
        Låt din kompis komma så ska jag personligen välja ut alla tidningar, och om du ger bort några så får du flera omgångar.

        att min kompis skulle stanna på vägen är nog inte så troligt han vet bara Styrbord o Babord, han är turist o vill se en 08 sedan kommer hela koster att ha något å prata om.
        Hej igen Christer - nu har jag viggat en kusin bofast i 08 området att ta med lite tidningar till Värmland för julen. Kan du hålla löftet att plocka ihop lite godis när han (Per-Ola heter han) dyker upp till veckan så vore det kanon.

        Jag tackar på förhand!
        MVH - joe

        Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!

        Kommentar

        • cf.akvarielagret
          Användare
          • April 2002
          • 5028

          #19
          Ursprungligen postat av joe
          Hej igen Christer - nu har jag viggat en kusin bofast i 08 området att ta med lite tidningar till Värmland för julen. Kan du hålla löftet att plocka ihop lite godis när han (Per-Ola heter han) dyker upp till veckan så vore det kanon.

          Jag tackar på förhand!
          Hur många vill du ha och ska du ge bort några
          ska vi ha något lösenord julgransplundring
          jag är Ateist
          men Gud talade till mig
          Gud är stor
          jag frågade hur stor ? inget svar
          han kanske behövde låna toaletten

          Kommentar

          • joe
            Användare
            • June 2006
            • 1451

            #20
            Ursprungligen postat av cf.akvarielagret
            Hur många vill du ha och ska du ge bort några
            ska vi ha något lösenord julgransplundring
            Hur många handlar mer om vad han vill bära - jag tar det jag får, men jag antar att det finns ett antal olika årgångar så jag vill ha så många olika nummer som möjligt för eget bruk. Lösenord tror jag inte är nödvändigt - han är rödhårig...
            MVH - joe

            Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!

            Kommentar

            • cf.akvarielagret
              Användare
              • April 2002
              • 5028

              #21
              På söndag finns det ca 10kg redo till dig Joe

              men på Fredag ska vi provelda en låda utanför butiken (det kommer bilder) så får vi se på lite reaktioner, hoppas det kommer demonstranter
              jag är Ateist
              men Gud talade till mig
              Gud är stor
              jag frågade hur stor ? inget svar
              han kanske behövde låna toaletten

              Kommentar

              • joe
                Användare
                • June 2006
                • 1451

                #22
                Ursprungligen postat av cf.akvarielagret
                På söndag finns det ca 10kg redo till dig Joe

                men på Fredag ska vi provelda en låda utanför butiken (det kommer bilder) så får vi se på lite reaktioner, hoppas det kommer demonstranter
                Wow - känns toppen att hinna före brandtestet...men brinnaer dessa tidningar egentligen. Är de inte alltför präglade av "blöta" artiklar för att utvecklas till något sevärt?? Och vore det inte bättre att vänta till typ Valborg med eldandet - eller är risken för stor att inga tidningar finns kvar då?

                Oavsett eldande etc. - så sänder jag min djupaste tacksamhet. Tomten finns trots allt - ska försöka titta förbi nästa gång jag är i H-staden. Är lite nyfiken också på annat som kan finns i dessa lokaler.
                MVH - joe

                Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!

                Kommentar

                • Gäst

                  #23
                  Hej!

                  Hej!
                  Christer tidningen innehåller ju vatten så den släcker elden (Bilder på akvarier),Mvh Ann-Mari

                  Kommentar

                  • cf.akvarielagret
                    Användare
                    • April 2002
                    • 5028

                    #24
                    Ja nu har vi gjort konsumentvänliga godispåsar av en pall med ciklidblad och det är bara att hämta (ps Joe din är störst)
                    jag är Ateist
                    men Gud talade till mig
                    Gud är stor
                    jag frågade hur stor ? inget svar
                    han kanske behövde låna toaletten

                    Kommentar

                    • joe
                      Användare
                      • June 2006
                      • 1451

                      #25
                      Ursprungligen postat av cf.akvarielagret
                      Ja nu har vi gjort konsumentvänliga godispåsar av en pall med ciklidblad och det är bara att hämta (ps Joe din är störst)
                      Fattas bara! Hoppas nu min gode kusin pallrar sig dit...i veckan!
                      MVH - joe

                      Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!

                      Kommentar

                      • joe
                        Användare
                        • June 2006
                        • 1451

                        #26
                        Nu har det firats jul i de värmländska skogarna OCH min beskärda del av julklappspallen har jag fått. Intressant att dyka sisådär 10-15 år bakåt i denna förenings historia och läsa...

                        Ville med detta bara framföra mitt stora tack till Christer att han inte brände allt på en gång.

                        P.S Har bara skummat hälften än och ska - sedan allt är genomgått - återvända för att detaljläsa intressantare avsnitt. Det är tur att det är lite jullov!!! D.S
                        MVH - joe

                        Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!

                        Kommentar

                        • malawijanne
                          Banned
                          • November 2005
                          • 3217

                          #27
                          Ursprungligen postat av joe
                          Nu har det firats jul i de värmländska skogarna OCH min beskärda del av julklappspallen har jag fått. Intressant att dyka sisådär 10-15 år bakåt i denna förenings historia och läsa...

                          Ville med detta bara framföra mitt stora tack till Christer att han inte brände allt på en gång.

                          P.S Har bara skummat hälften än och ska - sedan allt är genomgått - återvända för att detaljläsa intressantare avsnitt. Det är tur att det är lite jullov!!! D.S
                          Ja jag har kompletta årgångar från 85, har man läst dom så är det lite lättare att förstå, hur vissa (så kallade sanningar kommer fram).Janne

                          Kommentar

                          • Wilhelm
                            Användare
                            • April 2002
                            • 9122

                            #28
                            Ursprungligen postat av malawijanne
                            Ja jag har kompletta årgångar från 85, har man läst dom så är det lite lättare att förstå, hur vissa (så kallade sanningar kommer fram).Janne
                            Detta lät kryptiskt. Du får utveckla det lite grand!
                            mvh Wilhelm

                            "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


                            www.linkopings-akvarieforening.net/
                            Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
                            www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

                            Kommentar

                            • Sacrium
                              Användare
                              • November 2005
                              • 353

                              #29
                              Det råkar inte finnas några kvar?
                              Är i stockholm just nu, men åker hem till västkusten idag.

                              Kommentar

                              • malawijanne
                                Banned
                                • November 2005
                                • 3217

                                #30
                                Ursprungligen postat av Wilhelm
                                Detta lät kryptiskt. Du får utveckla det lite grand!
                                Ja jag vet inte om jag vågar skriva det.
                                Men man har ju läst en del om en del konstiga erfarenheter som en del har skrivit i bladet om genom åren.
                                Som sedan har blivit (sanningar).
                                Som tex att man inte ska mata troffar med röda mygg, för att då blir dom sjuka eller att troffar leker bättre om dom bara får spenat.
                                Eller att man måste minst ha 70% vegetariskt i räkmixen till troffar.
                                Att man måste ha runt 8 i ph för att hålla vilda troffar, det räcker med 7 bara man håller det stabilt.Janne

                                Kommentar

                                Arbetssätt...