OK - jag / eller han återkommer. Tackar!!
En pall julklappar
Kollaps
X
-
-
Julklapp
Så där ja, då har man varit till farbror Jultomten och plockat åt sig de bästa nr av Ciklidbladet.
1000 tack Christer
Ni andra får skynda er innan de tar slutKommentar
-
Låt din kompis komma så ska jag personligen välja ut alla tidningar, och om du ger bort några så får du flera omgångar.
att min kompis skulle stanna på vägen är nog inte så troligt han vet bara Styrbord o Babord, han är turist o vill se en 08 sedan kommer hela koster att ha något å prata om.
Jag tackar på förhand!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
ska vi ha något lösenord julgransplundringjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Hur många handlar mer om vad han vill bära - jag tar det jag får, men jag antar att det finns ett antal olika årgångar så jag vill ha så många olika nummer som möjligt för eget bruk. Lösenord tror jag inte är nödvändigt - han är rödhårig...MVH - joe
-
På söndag finns det ca 10kg redo till dig Joe
men på Fredag ska vi provelda en låda utanför butiken (det kommer bilder) så får vi se på lite reaktioner, hoppas det kommer demonstranterjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Oavsett eldande etc. - så sänder jag min djupaste tacksamhet. Tomten finns trots allt - ska försöka titta förbi nästa gång jag är i H-staden. Är lite nyfiken också på annat som kan finns i dessa lokaler.MVH - joe
-
Hej!
Hej!
Christer tidningen innehåller ju vatten så den släcker elden (Bilder på akvarier),Mvh Ann-MariKommentar
-
Ja nu har vi gjort konsumentvänliga godispåsar av en pall med ciklidblad och det är bara att hämta (ps Joe din är störst)jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
MVH - joe
-
Nu har det firats jul i de värmländska skogarna OCH min beskärda del av julklappspallen har jag fått. Intressant att dyka sisådär 10-15 år bakåt i denna förenings historia och läsa...
Ville med detta bara framföra mitt stora tack till Christer att han inte brände allt på en gång.
P.S Har bara skummat hälften än och ska - sedan allt är genomgått - återvända för att detaljläsa intressantare avsnitt. Det är tur att det är lite jullov!!! D.SMVH - joe
-
Nu har det firats jul i de värmländska skogarna OCH min beskärda del av julklappspallen har jag fått. Intressant att dyka sisådär 10-15 år bakåt i denna förenings historia och läsa...
Ville med detta bara framföra mitt stora tack till Christer att han inte brände allt på en gång.
P.S Har bara skummat hälften än och ska - sedan allt är genomgått - återvända för att detaljläsa intressantare avsnitt. Det är tur att det är lite jullov!!! D.SKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Ja jag vet inte om jag vågar skriva det.
Men man har ju läst en del om en del konstiga erfarenheter som en del har skrivit i bladet om genom åren.
Som sedan har blivit (sanningar).
Som tex att man inte ska mata troffar med röda mygg, för att då blir dom sjuka eller att troffar leker bättre om dom bara får spenat.
Eller att man måste minst ha 70% vegetariskt i räkmixen till troffar.
Att man måste ha runt 8 i ph för att hålla vilda troffar, det räcker med 7 bara man håller det stabilt.JanneKommentar
Kommentar