Redigering av tidigare inlägg

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lars Andersson
    NCS Medlem
    • October 2002
    • 601

Redigering av tidigare inlägg

Jag hittade ett par fel i mina inlägg, och det är nog bäst att rätta dom innan jag blir huggen i ryggen. Jag har ju knappast själv varit undfallande i mina komentarer så...

Nåväl. Jag var inloggad men endast vid det senaste inlägget jag gjort fanns redigeringsrutan uppe. Vid de andra på samma tråd fanns inte den rutan. Något temporärt fel eller??
    Årets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4
  • Joakim Draktoft
    NCS Medlem
    • April 2002
    • 7334

Finns en begränsning som vi satt på att redigera i riktigt gamla trådar, just för att inte få effekten av att någon för för sig att ta bort/redigera alla sina inlägg i vrede.

Tidpunkten är satt ganska långt tillbaka. Måste verifiera hur länge.

Vilken tråd/inlägg var det du försökte redigera som inte fungerade?
    Joakim Draktoft
    f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• Lars Andersson
      NCS Medlem
      • October 2002
      • 601

När jag tittar på tråden Adventskalendern så kan jag bara redigera mitt senaste inlägg. Inlägg från den nionde december kan jag inte redigera och det är ju bara ett par tre dagar sedan. Tittar jag på tråden om Sten så kan jag inte redigera det sista inlägget heller och det är från den nionde också. Inlägg på tråden Säsongsavslut kan jag inte redigera från den tionde.

Det har gått att redigera långt tillbaka tidigare, men det har hänt något.

Kan det vara brandväggar eller något annat elände som man inte förstår sig på. Jag skall dra igång en annan dator så får vi se. (Tid Tid Tid....) Ja eftersom de inte har samma omfattande brandväggar och skydd, tänkte jag, men det gick inte det heller.

Kommentar

• Joakim Draktoft
        NCS Medlem
        • April 2002
        • 7334

Har nu verifierat inställningen och denna angav att man kunde göra edit på sitt inlägg i 1440 minuter (24 timmar) innan möjligheten låses.

Höjde upp denna nivå till 3 dygn (4320 minuter).
        Joakim Draktoft
        f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• Rauken
          Användare
          • January 2007
          • 310

Fantastiskt med en sådan respons...
          Eloge till alla som lägger ner en massa av sin
          fritid på arbete i föreningen...
          När man är ute på djupt vatten är det bäst att hålla munnen stängd...

Kommentar

• Lars Andersson
            NCS Medlem
            • October 2002
            • 601

Tack så mycket Joakim, men gick det inte redigera längre bort i tiden än ett dygn tidigare. Jag vill minnas att det gick att redigera (rätta) åtminstone en vecka bort i tiden.

Vill också passa på att offentligt tacka alla ciklidsällskapets ideella medarbetare. Ni är värd all uppmuntran och uppskattning.

Kommentar

• Tony
              Användare
              • April 2002
              • 4594

Ursprungligen postat av Lars Andersson
              Tack så mycket Joakim, men gick det inte redigera längre bort i tiden än ett dygn tidigare. Jag vill minnas att det gick att redigera (rätta) åtminstone en vecka bort i tiden.
              Jodå, förr gick det att redigera allt man skrivit, men vi var tvungna att strypa detta då det ibland hände att användare raderade alla sina inlägg vilket gjorde trådarna helt värdelösa.
              Tony Englund

Kommentar

Arbetssätt...