Inget CB idag heller...snyft
Ciklidbladet 1/2008
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hej!
Ja jag ska lägga korten på bordet, jag har skrivit klar min bok nu och den är på runt 80 sidor med massor av bilder på olika diskus,fotograferna Douglass Kneedler och Alexander Shansob har stått för bilderna,boken heter " Den mytomspunna diskusfisken"den är i första hand för nybörjare, men även mera avancerade kan läsa den den har 12 kapitel och innehåller också en odlingsdel bokförlagen har visat bra intresse så nu i dagarna levereras boken i sin helhet till förlaget,boken har tagit runt 8 mån och skriva,ja nu vet ni det,Mvh Ann-Mari
Bravo!
Roligt att se boken, då den kommer ut i bokhandeln.
Hälsn NilsKommentar
-
-
Fick CB idag! Betalade in medlemsavgiften sent i år men lyckades ändå få CB hem till mig med stor hjälp av medlemsansvarig och en gnutta tur. Fick betala frakten själv, men det var det verkligen värt! Tack Byttorp (Magnus)!
Nu stundar en härlig kväll med skön läsning och jag gluttade lite i den på förmiddagen så jag vet att det är kvalitetsläsning även denna gång. Bra jobbat Ola och grattis till ditt första nummer som redaktör!Kommentar
-
-
Jag kan med tanke på att frågan uppkommit - meddela att det blivit ett litet fel så att några av er kommer att få 2 exemplar.
Detta kan ni ju ta som en fördel när ni nu skall värva nya medlemmar i den tävling som kommer att köras under 2008...kan ni få en bättre start...?
med vänlig hälsning från medlemsansvarig...Kommentar
-
min fru la den andra tidningen direkt under huvudkudden,men jag slet den ifrån henne och gick in till grannen med det numret .Han kan bli en presumtiv betalande medlem tänkte jag. Fattar ni vilken äktenskaplig konflikt det blev?Och allt för en ciklidtidning, betyder att den har stor betydelse i vårt litterära liv! jättebra Ola!!!!!janneKommentar
-
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Hej!
Hej!
Nej det var inte så jag menade jag får min nya diskustidning nästa månad från Tyskland,Mvh Ann-mariKommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
-
Måste säga att nya redaktören/redaktionen har gjort ett kalasbra jobb!
Framför allt är jag imponerad av "Nyheter från fiskvärlden"! Fantastiskt bra jobbat! Och bra med tips om vidareläsning också.Daniel AndréassonKommentar
Kommentar