Jag går i funderingar att inreda mitt 720 troffe kar med en bakgrund skulle va kul o se era kar . Så kanske man kan få nåra bra tips...
BAKGRUNDER (bilder)
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Hoppa över bakgrunden (stjäl så mkt yta i karet)och satsa på övrig inredning istället.. flata stenar i olika nivåer..sätt vallisneria i bakgrunden eller krinum lökar.Christer Antonsson
1800 liter Troffar:
Ikola
Pemba
Duboisi- Mazwa
Red Rainbow- Kapere -
samt man kan dölja både pumpar och värmare
det är också lättare att hålla rent då du inte behöver lika mycket stenjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
-
bakgrund
ja tack för tipsen
men skulle ni inte kunna hjälpa mig lite mer visuelltProvar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
-
dom har lite exempel på deras hemsida www.backtonature.se
Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
En bild på mitt 720 med hemmagjord bakgrund och mitt nuvarande 375 med slimline och filtermodul.Senast redigerad av Matz Karlsén; 07 December 2007, 22:24.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
-
To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Här är en bild på mitt tidigare 540 troffekar med btn. Tyvärr hade jag den bara på photobucket. Jag grämer mig än idag över att jag sålde det.
To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Kommentar
-
Karet högst upp...
Kommentar
-
Har lagt några kvällar nu för o få ner amazonasbakgrunden i ett 720. Fattar inte att de inte kom på detta med moduler tidigare.
Nåväl när det väl kom ner så var det bara o inse karet är för litet. Det blir till o byta till ett som är iallfall 80 djupt.Kommentar
-
Wow! Den bakgrunden slukar yta..men den är också ruggigt snygg. Är det inte Flykt här på forumet som har ett ursnyggt kar med den bakgrunden?Kommentar
Kommentar