If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag går i funderingar att inreda mitt 720 troffe kar med en bakgrund skulle va kul o se era kar . Så kanske man kan få nåra bra tips...
Hoppa över bakgrunden (stjäl så mkt yta i karet)och satsa på övrig inredning istället.. flata stenar i olika nivåer..sätt vallisneria i bakgrunden eller krinum lökar.
Christer Antonsson
1800 liter Troffar:
Ikola
Pemba
Duboisi- Mazwa
Red Rainbow- Kapere
Hoppa över bakgrunden (stjäl så mkt yta i karet)och satsa på övrig inredning istället.. flata stenar i olika nivåer..sätt vallisneria i bakgrunden eller krinum lökar.
Visst bakgrund själ plats men det höjer intrycket helt enormt
samt man kan dölja både pumpar och värmare
det är också lättare att hålla rent då du inte behöver lika mycket sten
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten
btn slimline tar ju inte så mycket plats och ser ändå bra ut eller ser väll okej ut när akvariet börjar bli uppemot 2meter så kan dom bli lite enformiga (pga upprepningen som blir)
Senast redigerad av Danne_K; 06 December 2007, 23:28.
Har sett det förut och det är magnifika kar. Jag har fastnat för många av dom, på olika sätt...men detta 250L måste vara det snyggaste jag sett i den storleken. Man "glömmer" helt bort att det är endast 250L. Fantastiskt modulkar...fantasirik inredning med grottor och överhäng. En solklar inspirationskälla!
Har lagt några kvällar nu för o få ner amazonasbakgrunden i ett 720. Fattar inte att de inte kom på detta med moduler tidigare.
Nåväl när det väl kom ner så var det bara o inse karet är för litet. Det blir till o byta till ett som är iallfall 80 djupt.
Kommentar