If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Thanx boys hoppas nu bara ni är lika generösa med ert röstande i den pågående årsfinalen
Vi borde nästan ha nåt sånt system med poäng som zoopet kör nästa år eller ?
Så kunde man både korat årets fotograf och årets bild i separata race
Du gillar att stå i centrum va ??
Jag tror att alla kan utläsa av alla deltävlingarna att det skulle stått mellan dig och Stiffe om vem som skulle blivit årets fotograf,men eftersom du tagit fler första platser så tycker jag att det skulle blivit du,så grattis
Att du återkommer i de här sammanhangen gång på gång DRD visar inte bara att du har en förmåga att gånga intressanta fiskbilder, utan också är en jäkel på att lyckas med dina fiskar. Fantastiskt att du kan leverera så många fina bilder på ståtliga fiskar och dessutom påfallande ofta lek- eller yngelbilder med tanke på det lilla akvarierum du har att förfoga över.
Ja stort är det inte mitt akvaristiska utrymme men fisk och vatten finns och trivsel i burkarna.
Det enda som inte har varit här på ett tag är diskusyngel men det hoppas jag råda bot på i julledigheten då ett par har lekt igår så ägg är här så nu ska det bara bli smått av dom
Kurt råkade inatt ut för en olycka och klämde sig under ett par stenar. Jag hittade honom imorse avliden. En stor sorg eftersom han var flaggskeppet i mitt 540, vad skall hända nu med hans fruar och undersåtar. Vila i frid lille kurt, tur att jag tog detta kort på dig.
/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus
Att du återkommer i de här sammanhangen gång på gång DRD visar inte bara att du har en förmåga att gånga intressanta fiskbilder, utan också är en jäkel på att lyckas med dina fiskar. Fantastiskt att du kan leverera så många fina bilder på ståtliga fiskar och dessutom påfallande ofta lek- eller yngelbilder med tanke på det lilla akvarierum du har att förfoga över.
Grattis!
Ja det är sällan jag är impad, men dom bilderna Mattias dom var kanon, Grattis.Janne
Kommentar