Aulonocara firefish
Kollaps
X
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt) -
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Hade dom gått i sthlm hade jag bara valt ut dom bästa men nu hade jag inte den möjligheten, att beställa dom finaste litar jag inte på =) Då föredrar jag att sortera dom själv.Kommentar
-
Kan bara säga lycka till.........Jag kom aldrig till skottChrister Antonsson
1800 liter Troffar:
Ikola
Pemba
Duboisi- Mazwa
Red Rainbow- KapereKommentar
-
Hej!
Äntligen har jag fire fish i mitt akvarium,blev en grupp på tolv stycken och 30st Ps.salosi.
Fan vad vackert det blev.....Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Bilder
Här kommer lite bilder som finns på min Zon på Zoonen,inte så bra kvalitet på bilder dock,(Tagna med mobilkamera).God Jul på er alla.
Kommentar
-
Ursäkta mig Stefan..men jag ser inte till så många Pseudotropheus Saulosi på dina foton trots att det ska vara 30st?!?
Har du närbild på någon?Kommentar
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
[QUOTE=Blueartic;715042]Här kommer lite bilder som finns på min Zon på Zoonen,inte så bra kvalitet på bilder dock,(Tagna med mobilkamera).God Jul på er alla.
Vilken snygg burk tycker jag. Mangrowie roten ser heller inte fel ut... Verkligen snyggt, grattis bluartic! Köpte du den burken ny? Vad fick du betala om man får fråga?Senast redigerad av Mattias777; 25 December 2007, 13:02.Kommentar
-
[QUOTE=Mattias777;715049]Här kommer lite bilder som finns på min Zon på Zoonen,inte så bra kvalitet på bilder dock,(Tagna med mobilkamera).God Jul på er alla.
Vilken snygg burk tycker jag. Mangrowie roten ser heller inte fel ut... Verkligen snyggt, grattis bluartic! Köpte du den burken ny? Vad fick du betala om man får fråga?
Ska räkna ihop alla kvitton så ska du få svar.Kommentar
Kommentar