Hur ser det ut i era akvarie idag?
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Ah det där var ett snyggt kar. Jag gillar växter och kommer själv att ha de där Cryptocoryne.
Tror växten heter Cryptocoryne aponogetifolia....och jag har en del går mycket trångt i en 10L akvarium med belysning som inte är att föredra..ändå växer den! Växten har gått där sedan jag sålde mitt 375L...dvs i drygt ett år nu. En tålig växt som växer mycket bra i bra förhållanden, men även ganska ok i risiga förhållanden också...hehe...Senast redigerad av StefanL; 06 December 2007, 17:47.Kommentar
-
Ah det där var ett snyggt kar. Jag gillar växter och kommer själv att ha de där Cryptocoryne.
Tror växten heter Cryptocoryne aponogetifolia....och jag har en del går mycket trångt i en 10L akvarium med belysning som inte är att föredra..ändå växer den! Växten har gått där sedan jag sålde mitt 375L...dvs i drygt ett år nu. En tålig växt som växer mycket bra i bra förhållanden, men även ganska ok i risiga förhållanden också...hehe...Kommentar
-
Det Cryptocoryne inte gillar däremot är ph svängningar, särskilt höjning av ph.
Ja tipsade en kompis att köra med bikarbonat i sitt 1400 liters, där han hade en rejält stor crypto.
Rubbet ruttnade o satte sig i filter pumpar ja överallt.
Han vart inte gla på mejDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Här är en bild på endel av mitt "akvarierum" iafKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Snyggt Patrick .
Gillar nar kiselalgerna kommit sa langt.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
Kommentar