Hur ser det ut i era akvarie idag?
Kollaps
X
-
-
Tror att alla titt som tätt råkar ut för frågan
vart ska ja lägga fisken så länge??
Snyggt förutom vattennivånDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Vi akvarister kan INTE få nog med kar...
I min 112 litare har jag ca ca 80 st lifalili "röd juvel ciklid" yngel som är ca 6 mm...
I min Rio400 har jag 3 oscars, 5 golden, 3 röd rubin, 5 lifalili och en sten med 10x20 cm yta proppfulla med lifalili ägg som ska kläckas om 2 dagar...
....och jag är GLAAAAAD för varje akvaristisk sekund !
Självklart vill jag ha 15 st 3000 liters baljor vid sidan omKommentar
-
Jo Jag vet men det karet står inte riktigt i lod.. Men det är vattenbyte där idag ska se om man vågar slänga i mer vatten och då kan jag ta ett nytt kort i min nuvarande FisksoppaKommentar
-
-
Kommentar
-
4104L Malawi , 80L Tanganyika , 240L L Malar
Min Hemsida
Här får man inte sätta ut sin egna hemsida
På min Zoon
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=463188Kommentar
-
hehe det var rakt från början.. Det är golvet som är kasst i detta hus så vi får se om det går sönderKommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Ska nog tömmas eftersom jag vill ha Malawi i detta oxå men då har jag ju ingen plats till dessa fiskar..Så det får bli ett senare projekt
Varför skulle jag bli biten av MalawiKommentar
-
Nu vill ja inte skrämma dig på någe sätt men har du läst min tråd
Hej! Startar härmed en tråd för mitt nya projekt. Jag ska dra igång ett stort samt förhoppningsvis 6 små akvarium. Tänker använda denna tråden för att bolla lite frågor med Er, samt redovisa försök som jag tänker utföra. Tänker försöka testa hur bra t.e.x uv-filter är, bygga fluidiserande sandfilter, prova olika
Det börjar strålande men ändrar inriktning på sidan 3 inlägg 22.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Du var mig en cool akvarist
Nu vill ja inte skrämma dig på någe sätt men har du läst min tråd
Hej! Startar härmed en tråd för mitt nya projekt. Jag ska dra igång ett stort samt förhoppningsvis 6 små akvarium. Tänker använda denna tråden för att bolla lite frågor med Er, samt redovisa försök som jag tänker utföra. Tänker försöka testa hur bra t.e.x uv-filter är, bygga fluidiserande sandfilter, prova olika
Det börjar strålande men ändrar inriktning på sidan 3 inlägg 22.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar