Att döda en myt
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
-
Ytterligare myt: Cichlasoma pearsei och C. bocourti är fredliga fiskar (kallas gentle giants). Kan tala om att de biter så det blöder.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Nu får ni rycka upp er en del av dom senaste myterna suger
när man matar med nykläckt artemia måste man vara nogrann att ta bort skalen
annars dör ynglen, va fan händer med skalen i naturen (stackars yngel)jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Myt 62:
Akvarister vantrivs i sydostasien och amazonasDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Kommentar
-
påstår jag sticker ut hakan.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
En zoohandlare säger när jag vill sälja lite fisk till, nej jag kan tyvärr inte betala så mycket för den fisken, jag har så många som vill sälja till mig, och dom får jag mycket billigare,
veckan efter så ser jag vilken fisk han har köpt, från två till 5cm stora, ruskigt bleka fiskar, men klart det kostade bara en tetraminburk.JanneKommentar
-
En zoohandlare säger när jag vill sälja lite fisk till, nej jag kan tyvärr inte betala så mycket för den fisken, jag har så många som vill sälja till mig, och dom får jag mycket billigare,
veckan efter så ser jag vilken fisk han har köpt, från två till 5cm stora, ruskigt bleka fiskar, men klart det kostade bara en tetraminburk.JanneKommentar
-
Myt 77: Att Tanganyikaciklider har mer beteende än Malawiciklider och därför gör dom mer intressanta.
Myt 78: Att Malawiciklider skulle vara färggrannare än Tanganyikaciklider.Kommentar
-
Myt 79: Alla victoriaciklider hybridiserar med varandra så fort de får chansen.
Myt 80: Alla victoriaciklider har bruna honor och det går ej att se skillnad på honor från olika arter.
Myt 81: Victoriaciklider färgar inte bra om de inte får mörk bakgrund
Myt 82: Victoriaciklider ska man ha 2 honor till varje hane
Myt 83: Alla victoriaciklider är extremt aggresivaKommentar
-
Kommentar
Kommentar