If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
33 Myndighetsmyt
1/ Akvarier under 40 liter är alltid djurplågeri
2/ Akvarier över 40 liter är aldrig djurplågeri
3/ Akvariefiskar skall ha samma miljö i akvarium som i naturen
Senast redigerad av Wilhelm; 18 November 2007, 01:13.
Anledning: la dit skröna 33
Myndighetsmyt
1/ Akvarier under 40 liter är alltid djurplågeri
2/ Akvarier över 40 liter är aldrig djurplågeri
3/ Akvariefiskar skall ha samma miljö i akvarium som i naturen
Jag tycker att det börjar bli tunt med skrönor.
så får jag väl komma med en till.
Tropheus måste ha mycket grönfoder på grund utav att dom har så långa tarmar, och samtidigt så jämför man med kossor, vad har kor med fiskar att göra.
Nej det är självklart fel, ger du troffar dom rätta betingelse, så kan du mata troffar i princip vad som helst, bara du vänjer dom sakta vid det nya fodret.
Jag har själv matat med det billigaste fodret som jag vet, koifoder.
Och jag har aldrig sett, så många honor som tuggade , som det blev när jag matade med koifoderJanne
Tropheus måste ha mycket grönfoder på grund utav att dom har så långa tarmar, och samtidigt så jämför man med kossor, vad har kor med fiskar att göra.
Nej det är självklart fel, ger du troffar dom rätta betingelse, så kan du mata troffar i princip vad som helst, bara du vänjer dom sakta vid det nya fodret.
Och jag har aldrig sett, så många honor som tuggade , som det blev när jag matade med koifoderJanne
Dåligt svar -1 p
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten
Kommentar