Det gjorde det säkert men på zoo såldes hemskt mycket doppvärmare och aktivt kol men dessa gubbar sålde jag ingen fisk till Men det är en svunnen tid.
Att döda en myt
Kollaps
X
-
-
-
-varför ska jag ha socker i akvariet? Va sa du? Jo grannen sa att jag skulle åka till zoo och köpa några sockerbitar!Kommentar
-
kol och myndigheter är över mitt huvudjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kommentar
-
Tveksam skröna/myt
34 Ju större ett akvarium är, desto lättare att sköta.Senast redigerad av Wilhelm; 18 November 2007, 01:16.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Kommentar
-
-
Jag tycker att det börjar bli tunt med skrönor.
så får jag väl komma med en till.
Tropheus måste ha mycket grönfoder på grund utav att dom har så långa tarmar, och samtidigt så jämför man med kossor, vad har kor med fiskar att göra.
Nej det är självklart fel, ger du troffar dom rätta betingelse, så kan du mata troffar i princip vad som helst, bara du vänjer dom sakta vid det nya fodret.
Jag har själv matat med det billigaste fodret som jag vet, koifoder.
Och jag har aldrig sett, så många honor som tuggade , som det blev när jag matade med koifoderJanneKommentar
-
Tropheus måste ha mycket grönfoder på grund utav att dom har så långa tarmar, och samtidigt så jämför man med kossor, vad har kor med fiskar att göra.
Nej det är självklart fel, ger du troffar dom rätta betingelse, så kan du mata troffar i princip vad som helst, bara du vänjer dom sakta vid det nya fodret.
Och jag har aldrig sett, så många honor som tuggade , som det blev när jag matade med koifoderJanneKommentar
-
-
Och jag har aldrig sett, så många honor som tuggade , som det blev när jag matade med koifoderJannejag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
-
Kommentar
Kommentar