akvarieaffärer

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Erik Österlund
    Användare
    • January 2005
    • 3788

    #16
    Ursprungligen postat av cf.akvarielagret
    Förstår vad du menar men ibland måste man vandra vidare Anställda är inte slavar tack gode gud)

    och servicen beror nog på vilken tid och hur mycket folk vi har i affären

    avsluten i affärerna tror jag vi är bra på ?

    kritik är skitbra kom med lösningar ? Maila mig om du vill

    att snacka skit i affären (förstå mig rätt) visst det är bra men ibland kanske ingen anställd har samma intressen.
    Det är egentligen ingen kritik som jag kommer med utan mer, som jag skrev, att det är skönt att ha en personlig kontakt som vet vad man har i burkarna hemma osv. Man kan kalla det för lyx.

    Jag har absolut inget att klaga på i övrigt och jag kommer med 100% säkerhet handla hos er även i fortsättningen.

    Snacka skit är ju också ett lyxproblem, jag förstår ju att ni inte alltid har tid att snacka. Men jag hoppas att jag har samma intresse som de som jobbar hos dig - fiskar och akvarium . När det gäller servicen så finns inget att klaga på.

    Kommentar

    • Wilhelm
      Användare
      • April 2002
      • 9122

      #17
      Jag gynnar alla butiker mer eller mindre på orten.
      Växter mest i en av de 4 butikerna, fisk i en annan, mat i den tredje och tillfällighetsköp i den fjärde.

      Sen slinker det väl alltid med något när jag besöker akvariebutiker i andra städer.
      mvh Wilhelm

      "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


      www.linkopings-akvarieforening.net/
      Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
      www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

      Kommentar

      Arbetssätt...