Placidochromis sp. "Johnstoni Solo"
Kollaps
X
-
-
Jag köpte med mig ett gäng små solo från Duisburg. Skall bli intressant att se om det blir något av dem, för de verkar ju onekligen ganska knöliga..Tony EnglundKommentar
-
Hannen är väl en 10till 12 cm. men den färgar inte nu, men när den färgar så blir den guldaktig på kroppen öch ränderna försvinner, som sagt var jag tycker den är en av dom snyggaste malawin.
Honan är väl en ca 8cm.JanneKommentar
-
Snygga Janne! När jag ser din hona blir jag än mer övertygad om att jag också har en hona. Ser en hongi i bakgrunden, fungerar det sällskapet bra?Kommentar
-
-
Så dom hongiehannarna simmar bara runt där i den baljan utan honor, och jag ser väl inga problem med det, det simmar även lite Mdoka white lips i den baljan, ni ser läpparna på den, i kanten på ett av fotona.JanneKommentar
-
Här kommer ett par bilder Marcus, som jag lovade att fixa.
Hannen är väl en 10till 12 cm. men den färgar inte nu, men när den färgar så blir den guldaktig på kroppen öch ränderna försvinner, som sagt var jag tycker den är en av dom snyggaste malawin.
Honan är väl en ca 8cm.JanneKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Här kommer ett par bilder Marcus, som jag lovade att fixa.
Honan är väl en ca 8cm.Janne3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Mitt par lekte för andra gången idag! Roligt med hanens ränder som försvinner helt vid lek för att sedan återkomma när det hela är över.Kommentar
-
-
Dina bilder är bara för sköna!!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Vet du fångstplats (lokal) för denna du fångat på bild?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Fångsplats (lokal)- http://www.stobyakvarieaffar.se/Butiken.html
Senast redigerad av jjacek; 14 October 2012, 15:02.Kommentar
Kommentar