Var handlar ni?
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Håller dock med om att du ändå talar om vad du heter föredömligt via din egna hemsida.
Jag fattade vad du menade Christer, men Robin fyllde ju i med att det finns en regel som säger att man ska ha fyllt i namnuppgifter...och den regeln är väl totalt onödig när den inte efterlevs speciellt bra.Kommentar
-
Kommentar
-
Det har jag sett Robin, men det står inte ditt förnamn och inte ditt efternamn...vilket det inte gör på min profil heller. Det var det som jag ville poängtera att det är ett ytterst fåtal, om någon, som skrivit sitt namn i sin profil.
Håller dock med om att du ändå talar om vad du heter föredömligt via din egna hemsida.
Jag fattade vad du menade Christer, men Robin fyllde ju i med att det finns en regel som säger att man ska ha fyllt i namnuppgifter...och den regeln är väl totalt onödig när den inte efterlevs speciellt bra.
cf akvarielagret
Malawe
Malawijanne
som att sitta i en igloo med en varm öljag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Robin och Wilhelm ser Malawes och Robins för- och efternamn eftersom de är forumvärdar, andra ser inte det.Kommentar
-
Fast..vi skulle inte bli kvar...jag har inte mitt namn i profil och det har inte du heller...vet inte hur det är med Janne...Kommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Kommentar
-
Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Hej på er,
När det gäller för och efternamn i profilen att det saknas gör i mitt tycke inget i vårt vardagliga forum. Men när det gäller öppen kritik av någon affär el liknande som anges rätt ut, så borde obligatoriskt Både för och efternamn skrivas ut direkt i inlägget med klagomålet. Det är attans svårt för den uthängde att veta vem han pratar med eller själva saken/händelsen och blir då lättare att svara och ta kontakt eller helt enkelt avstå. Jag tror att en del avstår att svara just för att det är anonyma klagomål.
Men det är mina tankar i fråganKommentar
-
Hej på er,
När det gäller för och efternamn i profilen att det saknas gör i mitt tycke inget i vårt vardagliga forum. Men när det gäller öppen kritik av någon affär el liknande som anges rätt ut, så borde obligatoriskt Både för och efternamn skrivas ut direkt i inlägget med klagomålet. Det är attans svårt för den uthängde att veta vem han pratar med eller själva saken/händelsen och blir då lättare att svara och ta kontakt eller helt enkelt avstå. Jag tror att en del avstår att svara just för att det är anonyma klagomål.
Men det är mina tankar i fråganjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
Kommentar