Yngeltråden...
Kollaps
X
-
-
-
Kör med en gammal favvis då: Channa gachua-farsa med småttningar. Farsan är INTE glad.Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Jag har idag ett flertal L. Albus honor som tuggar men har bestämt mig för att inte ta hand om ynglena då jag inte har tid och plats för flera yngelburkar. Tänkte låta honorna släppa ynglena naturligt så får vi se om någon/några överlever. Självklart så finns alltid möjligheten för dig och andra som har tid och plats och kan föda upp dessa små, så kan jag alltid spara större grupper med avkommer.
Jag hoppas på att jag kan återkomma med några bilder av frisimmande yngel bland dom vuxna.3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
-
Lägger in n yngel bild ja med då..en del av en grupp Tropheus Chilumba R.T på uppväxtKommentar
-
ja många där har sitt fiskar egna odling så jag är med oxåå..
den du ser den höger är ps.socolofi den är natur där egna odling så den överlever har jag där två stycker av den.. och sen ner är den ps.sp.acei marygold den har jag där två karet där lilla små är i 91 liter karet och den är 41 liter där ganska stora 1,5-2cm alla ps.sp.acei marygold.. men nån oxå¨ kanske 5-6 st har nyligt den föda sig av ps.socolofi nån minst 6 st där men finns mera där ny oxåå i natur oxåå.. jag tog bara 6 st där själv i 91 liter för den och har 11 st marygold där.. 41 den är cirka 30 st där marygold.. andra akvarium den 74 är sällskap för har många oxåå platy yngel där..Senast redigerad av classe; 25 January 2008, 01:47.375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar