Mina golden står enbart och häckar i grottorna, har knappt varit framme en ändå gång på en vecka, är det så dom är eller?
står bara i grottorna
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Nej, men det kan bli så om man har för få fiskar...då kan de bli skygga. Golden är ganska känsliga på just det och beter sig underligt...ungefär som du beskriver. -
Dom kan behöva "lockefisk" för att komma fram.
I med mera fisk kan oxå vara en bra lösning.
Fisken reagerar lite som
---inga andra ute varför ska då ja offra livet
--- ahhhh andra fiskar ute då kan ja oxå utan att ofra livet.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Kommentar
-
Tack för informationen.
Har liknande problem, men hade 2 scalarer.
Köpte sen en mal men den dog efter 2 dagar, sen dog 1 scalare och då hängde de alla i en grotta.
Nu har dock ytterligare 2 dött och den som lever hänger bara i grottan.
Ingen aning varför alla dött då alla värden är bra, men den som är kvar hänger bara i grottan också.
Var på väg att slänga den i toan levande, då jag trodde de var någon sjukdom men där räddades en fisk..Kommentar
-
Tack för informationen.
Har liknande problem, men hade 2 scalarer.
Köpte sen en mal men den dog efter 2 dagar, sen dog 1 scalare och då hängde de alla i en grotta.
Nu har dock ytterligare 2 dött och den som lever hänger bara i grottan.
Ingen aning varför alla dött då alla värden är bra, men den som är kvar hänger bara i grottan också.
Var på väg att slänga den i toan levande, då jag trodde de var någon sjukdom men där räddades en fisk..
Låter inte kul vart köper du din fisk?4104L Malawi , 80L Tanganyika , 240L L Malar
Min Hemsida
Här får man inte sätta ut sin egna hemsida
På min Zoon
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=463188Kommentar
Kommentar