If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Snyggt kar. Ska bli kul att se det med bakrutan målad/solfilmad. Jag är själv lite tveksam till moduler som "hänger" i luften...även om jag själv lyckades lite med mina "högtalare". Jag har dock köpt modul L, N och M till mitt 720 och ska avhjälpa den störande faktorn. Blir säkert snyggt när det är klart.
Jag gillar de där modulerna på botten och får se om jag själv gör en sådan, men då limmad på en glasskiva så man kan flytta den om man önskar.
Ja det blir ju självklart Malawi ciklider.. Har bara bestämt trewavasae än så länge får se tycker Lombardoi är snygga oxå.. Eller Placidochromis med (vita läppar)...
Kanske även nån Aulonocara röd rubin..
Senast redigerad av Malawi Micke; 12 November 2007, 21:34.
I dag har jag tänkt mig att test fylla karet se så att allt sitter som det ska och att jag slipper få en skjutane modul igenom ett täckglas.. Nej skämt och sido om sitter som berget hehe... Är så jä-la sugen på att dra igång karet så jag får åtminstone prov fylla det med vatten hehe.. Fridens på er alla..
Ser mycket bra ut! Förstår att du är sugen på att fylla upp det... Alltid en härlig skräckblandad njutning att fylla upp ett nytt kar första gången!
Är du nöjd med akvariet? Tänker på kvalitén på själva burken. Är som jag nämne tidigare i en annan tråd intresserad av ett liknande kar.
Ser mycket bra ut! Förstår att du är sugen på att fylla upp det... Alltid en härlig skräckblandad njutning att fylla upp ett nytt kar första gången!
Är du nöjd med akvariet? Tänker på kvalitén på själva burken. Är som jag nämne tidigare i en annan tråd intresserad av ett liknande kar.
Är helnöjd med karet.. Det enda jag kan klaga lite på var leverans tiden som skulle vara 2 veckor men blev till sist 4... Annars finns det inget att klaga på
jävligt bra pris och ett otroligt stabilt och snyggt kar...
Kommentar