Jag sörjer.... Fick 4st yngel av mina irsacae (kiku) igår av en hane. idag när jag la i en modul i mitt kar där dom går i så simmade hanen in under o gömde sig o bammm så va han död....... Han var 7.5cm lång och 2 år gammal snyft..... Nu har jag bara 1 hane kvar o 3 honor.
Mina Tanganicodus irsacae "Moba"
Kollaps
X
-
-
Jag sörjer.... Fick 4st yngel av mina irsacae (kiku) igår av en hane. idag när jag la i en modul i mitt kar där dom går i så simmade hanen in under o gömde sig o bammm så va han död....... Han var 7.5cm lång och 2 år gammal snyft..... Nu har jag bara 1 hane kvar o 3 honor.
Då är det uppåt igen.
Och jag tror att det är därför, att det går så upp och ner att man blir kvar i hobbyn.
Vem vill käka oxfile i 365 dagar om året?JanneKommentar
-
Andreas hur kunde det hända?Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Jag tappade den när jag lyfte i den o såg ej att hanen gömde sig under... det var min sambo som hojta till precis då jag tappade den o då var det redan för sent... Nu så flöt iaf inte modulen..... Jag har ju 7st 3-4cm yngel samt de nya 4 ynglena så kan nog kompletera upp med ett par st iaf.Senast redigerad av Falköping Andreas; 23 November 2007, 20:29.Kommentar
-
Ajajaj sånt retar en.
Lyckades själv med konstsycket att trycka ihjäl en Queen Arabesq på samma sätt. Man blir förbannad på sig själv helt klart.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
Kommentar