Rabattkväll hos Akvarietjänst i Malmö

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • daniel_i_malmö
    Användare
    • April 2002
    • 1338

Rabattkväll hos Akvarietjänst i Malmö

Glöm inte att det är rabattkväll hos Akvarietjänst nu på torsdag, endast för medlemmar i Malmö Akvarieförening!

På detta arrangemang, som återkommer en till två gånger per år och alltid brukar vara mycket uppskattat, är alla MAF-medlemmar inbjudna till Akvarietjänst kl 1900. Då frestar Peter med erbjudande och rabatter utöver de vanliga 10% som MAF-medlemmar alltid har i hans butik. Han brukar se till att akvarierna är extra välfyllda vid dessa tillfällen. De bjuder dessutom på fika.

I år firar Akvarietjänst dessutom 60-årsjubileum (Sveriges äldsta akvariebutik) och Peter har detta till ära utlovat något extra.

OBS! Endast för MAF-medlemmar!
    Tjugofem år med ciklider.
    http://www.malmoakvarieforening.se
    Centralamerika 2006
    Svart kaffe och drömmeri...
  • Jarnis
    Användare
    • November 2005
    • 415

Ni verkar riktigt aktiva med Tysklandsresor, Köpenhamnsturer och lokala butiksaktiviteter - kul. Flyttar jag någongång till Malmö så kommer ni garanterat att få en medlem till :-)
    Micke

Kommentar

• Johnny_1
      Användare
      • October 2003
      • 313

Ursprungligen postat av Jarnis
      Ni verkar riktigt aktiva med Tysklandsresor, Köpenhamnsturer och lokala butiksaktiviteter - kul. Flyttar jag någongång till Malmö så kommer ni garanterat att få en medlem till :-)
      Malmö Akvarieförening är mer än riktigt aktiva och jag ångrar definivt inte att jag blev medlem i just MAF.

Daniel,,,har du plats till mer inköp förresten?? Verkade nästan som om det var stopp när vi träffades sist nere på tropikmässan;-))....

"ska bara in & hämta det jag glömde" ;-),,,gäller dom orden även på torsdag??? Hehehe

Ses på Torsdag!!!
      www.malmoakvarieforening.se

Kommentar

Arbetssätt...