När blir Ciklidstämman

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Användare
    • April 2002
    • 4619

När blir Ciklidstämman

Är det någon som vet när ciklidstämman blir till våren. Den brukar ju vara i april men redan så har Poecilia ett stor träff på Fyn i April, såg också att Guardians of Catfish har planerat en större träff i Göteborg i April, dessutom brukar ju SARF ha sin Riksstämma vid den tidpunkten. Så snart är almanackan fullbokad så det är väl hög tid att vi för planeringens åtminstone får reda på vilken helg det blir.
    Det är ju också bra att man är först ute med att boka en helg - NCS har ju tidigare fått kritik för att lägga sina evenemang på samma tidpunkt som andras evenemang.
  • Mikael W
    NCS Medlem

• August 2002
    • 8621

5-6 april 2008

Hej

Ciklidstämman 2008 arrangeras i Malmö veckoslutet 5-6 april.

Avsikten var att denna info skulle ges i nästa Ciklidblad, men eftersom frågan ställdes redan nu yppar vi denna uppgift, glada över intresset.
    mvh
    Mikael W
    (NCS-medlem sedan 1981)

Kommentar

• Kjell Fohrman
      Användare
      • April 2002
      • 4619

Ursprungligen postat av Mikael W
      Hej

Ciklidstämman 2008 arrangeras i Malmö veckoslutet 5-6 april.

Avsikten var att denna info skulle ges i nästa Ciklidblad, men eftersom frågan ställdes redan nu yppar vi denna uppgift, glada över intresset.
      Bra, då lägger jag upp det i kalendern så att andra potentiella mötesarrangörer vet vilken helg de skall undvika
      Ps. Jag pratade för övrigt med Andreas Spreinat i Tyskland och han såg verkligen fram emot att få komma till Malmö och få träffa svenska ciklidister igen. Han hade för övrigt övat på svenskan och kunde nu på "flytande" svenska säga "skål" och även "smörrebröd" som han trodde var svenska. Jag kunde dock tala om för honom att det var danska vilket gladde honom mycket för då kunde han ju helt plötsligt tala 2 språk till
      Vi ses på CIklidstämman

Kommentar

• cf.akvarielagret
        Användare
        • April 2002
        • 5028

Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
        Bra, då lägger jag upp det i kalendern så att andra potentiella mötesarrangörer vet vilken helg de skall undvika
        Ps. Jag pratade för övrigt med Andreas Spreinat i Tyskland och han såg verkligen fram emot att få komma till Malmö och få träffa svenska ciklidister igen. Han hade för övrigt övat på svenskan och kunde nu på "flytande" svenska säga "skål" och även "smörrebröd" som han trodde var svenska. Jag kunde dock tala om för honom att det var danska vilket gladde honom mycket för då kunde han ju helt plötsligt tala 2 språk till
        Vi ses på CIklidstämman
        Jag förstår att han inte har råd att komma så ofta
        med tanke på alla goa öl han brukar dela ut mums
        ska bli kul att träffa honom
        jag är Ateist
        men Gud talade till mig
        Gud är stor
        jag frågade hur stor ? inget svar
        han kanske behövde låna toaletten

Kommentar

Arbetssätt...