Troffetråden 2007 - del2
Kollaps
X
-
-
Röd Regnbåge är faktiskt ganska variabla...iallafall om man ser till de jag haft...Tropheus Kasanga.
Vad jag tycker är fascinerande med tezz ikola är bandbredden och klarheten i det gula samt att det är en skarp övergång från gult till svart. Kanonexemplar.
robjo:
Hur gammal är ungdjuret av Kalambo?Senast redigerad av StefanL; 15 December 2007, 21:20.Kommentar
-
-
Jaha då slog jag ihop min grupp med Kiriza alldeles nyss. flyttade över 16+5 tot. 6 st går fortf i 450 karet för ytterligare granskning för att se om de plattsar för flytt. De som gått o 450 baljan har matats med astaxantin fö. Nu när de kom med honorna i 900 karet så ser det fantastigt ut.Kommentar
-
-
Jaha då slog jag ihop min grupp med Kiriza alldeles nyss. flyttade över 16+5 tot. 6 st går fortf i 450 karet för ytterligare granskning för att se om de plattsar för flytt. De som gått o 450 baljan har matats med astaxantin fö. Nu när de kom med honorna i 900 karet så ser det fantastigt ut.
Själv skriver jag julkortÅrets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4Kommentar
-
det ser ut att bli en lördags tråd med fart i, var inte blyga nu pojkar, ös på bara =)Kommentar
-
Blyg är jag inte, men jag sätter en heder i att inte vara elak. Så come on.
Ge mig mer passningar så skall ni få seÅrets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4Kommentar
-
är inte heller blyg.hoppas inte ni anser mig som elak är inte menat så.
försöker att hålla mig till fakta eller egna erfarenheterKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jaha tog en film snutt på Kiriza karet 1 timma efter sammanslagningen.
Lars. Jag särade på mina hanar/honor för några månader sedan för att jag ville honorna skulle få gå ennsamma och växa till sig. När jag sedan hade mestadels hanar så gav jag dom astaxantin preppad räkmix för att få hanarna extra färgstarka. några honor gick kvar i test syfte för o se hur de påverkades av astaxantinet och de blev som jag trodde svagt oranga. de största hanarna var 10.5cm och är ca ett år gamla nu. de som är yngst i karet är sen börgan av feb typ.
Kommentar
-
Jävligt fina Andreas. Om man jämför Kiriza vs Pemba angående färgning så verkar det vara som kirizan är mkt lättare o att få att färga ut, har haft 2 gr pemba där endast ca 20% färgar bra medans man ser kiriza grupper där alla färgar. Nån mer som håller med?Kommentar
-
Jaha tog en film snutt på Kiriza karet 1 timma efter sammanslagningen.
Lars. Jag särade på mina hanar/honor för några månader sedan för att jag ville honorna skulle få gå ennsamma och växa till sig. När jag sedan hade mestadels hanar så gav jag dom astaxantin preppad räkmix för att få hanarna extra färgstarka. några honor gick kvar i test syfte för o se hur de påverkades av astaxantinet och de blev som jag trodde svagt oranga. de största hanarna var 10.5cm och är ca ett år gamla nu. de som är yngst i karet är sen börgan av feb typ.
http://www.youtube.com/watch?v=sVOk8w3_jf4Årets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4Kommentar
-
Röd Regnbåge är faktiskt ganska variabla...iallafall om man ser till de jag haft...Tropheus Kasanga.
Vad jag tycker är fascinerande med tezz ikola är bandbredden och klarheten i det gula samt att det är en skarp övergång från gult till svart. Kanonexemplar.
robjo:
Hur gammal är ungdjuret av Kalambo?Kommentar
Kommentar