"Kambwimba"
Troffetråden 2007 - del2
Kollaps
X
-
-
-
De bra brukar kosta lika lite som de mindre bra!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Ja, då hade ju jag tvärfel!
Skämtåsido, Kiriza håller nog ung. samma prisklass som övriga troffar. Mellan 50-100 spänn (i mina trakter). Och får du tag på VF går väl de mellan 2-300 kan jag gissa."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Kommentar
-
Med den jävelusiska mängdrabatten du tjatade till dig blev det väl 55 spänn per syycket väl!?
Åas är jag glad över att du tagit så väl hand om dem! De ser superfina ut!!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Medans Lars roar sig i Hongkong, har jag nöjet att mata hans troffar.
Förmodligen vet ni min inställning till troffar.
De är snygga och intressanta att titta på, men jag vill absolut inte ha några hemma i mina akvarier.
Igår var frugan med och hon sa: Oh va fina dom är, kolla dom här va fina dom är och kolla va snygga dom är med de röda banden, och den med knallröda fenor. Kolla prickiga! Jisses va många det är o vad fina dom är.
Som tur var sa hon inte, Ska du inte skaffa sådana, du har ju plats.
Hon får nog inte följa med nån mer gång.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Du borde lyssla mer på frugan,Wille!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
De är snygga och intressanta att titta på, men jag vill absolut inte ha några hemma i mina akvarier.
Igår var frugan med och hon sa: Oh va fina dom är, kolla dom här va fina dom är och kolla va snygga dom är med de röda banden, och den med knallröda fenor. Kolla prickiga! Jisses va många det är o vad fina dom är.
Hon får nog inte följa med nån mer gång.Kommentar
-
Hon får nog inte följa med nån mer gång.
säger som hamburgerreklamen en tia är lagomjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
Kommentar